knut_olestad Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Her blir man ikke sosialt akseptert uten å vifte med magliten jevnlig.
-Roger- Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hva vil falle mest i pris neste 3 år? Bil 1: 2009 Bmw 320d, 60 000km, Automat, sedan, M-Sport og ellers rimelig fullt utstyr som skinn, navi pro, takluke, keyless go, hengerfeste, osv.. Bil 2: 2011 BMW 318d, 20 000km, Manuell, Sedan, M-sport (Uten sportunderstell), greit utstyrt med Navi pro, takluke, Harman Kardon. Men ikke like mye utstyr som 320'n... Begge bilene er kjøpt ny i Norge og har da garanti til de er 5 år gamle.
SofaKingFresh Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 ...... det er MORRO med folk som kommer med en heller dårlig mag-lite og skal blende meg.. Det har aldri skjedd med meg...du må ha spesiell vennekrets... Kom ikke her og si politiet ALDRI har stoppa deg i sjuern, etterfulgt av "Hvor er så du på vei?" og en maglite i fjeset ditt Nei, fra tull til realitet. Er noen karer her som er glad i lasere og lommelykt. litt artig er det å ha en supermann av en "lommelykt" liggende i bilen da. Ja, det er spesielt, men og morro.
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 ...... det er MORRO med folk som kommer med en heller dårlig mag-lite og skal blende meg.. Det har aldri skjedd med meg...du må ha spesiell vennekrets... Jeg kan knapt gå utenfor døra før noen hopper opp i trynet mitt med en maglite. Må være ett hvitmanns-fenomen...
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 ...... det er MORRO med folk som kommer med en heller dårlig mag-lite og skal blende meg.. Det har aldri skjedd med meg...du må ha spesiell vennekrets... Kom ikke her og si politiet ALDRI har stoppa deg i sjuern, etterfulgt av "Hvor er så du på vei?" og en maglite i fjeset ditt Nei, fra tull til realitet. Er noen karer her som er glad i lasere og lommelykt. litt artig er det å ha en supermann av en "lommelykt" liggende i bilen da. Ja, det er spesielt, men og morro. Joda...blitt stoppet ofte med maglite... Men da dro jeg bare opp gardinene bak og de så ingenting Og når de spør "hvor er du på vei" så sier jeg "tydeligvis samme retning som dere"...
hypah Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Lekte meg litt med "lomme"lykt i kveld: Åssen lommelykt var det? Det er en Fenix TK70! Rocker 4x10.000MAH oppladbare D-batterier, trekker 7.5A på fullt øs 2247lumen! Har forøvrig 2, så om noen trenger søkelys kan vi få til noe Kameraet yter den ikke rettferdighet, irl er lyset noe helt annet [ Bilde ] Leier du den bort?! Har en kompis som alltid lyser meg i trynet med en sånn liten dritt lykt som de får på møller bil.. Beste hadde vært å tatt en skytracker, retta mot døra hans og venta på at han skulle åpna
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hmm...siden jeg ikke skal ha bil med isofix, så har jeg funnet ut at en fast base til barnesetet hadde vært det beste...MEN! Er den base-tingen samme for barn i forskjellige aldre?
bcRichard Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1490281 Er dette dyrt?
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hva vil falle mest i pris neste 3 år?Bil 1: 2009 Bmw 320d, 60 000km, Automat, sedan, M-Sport og ellers rimelig fullt utstyr som skinn, navi pro, takluke, keyless go, hengerfeste, osv.. Bil 2: 2011 BMW 318d, 20 000km, Manuell, Sedan, M-sport (Uten sportunderstell), greit utstyrt med Navi pro, takluke, Harman Kardon. Men ikke like mye utstyr som 320'n... Begge bilene er kjøpt ny i Norge og har da garanti til de er 5 år gamle. Tror 318d`n vil falle raskest i pris. Har 320d`n mere utstyr, så holder det også prisen oppe. Da jeg solgte min E91, med det utstyret som du beskriver der, så fikk jeg ikke langt unna 60-70k mere enn på en 318d som var tilsvarende, og kanskje nyere.
awt Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hmm...siden jeg ikke skal ha bil med isofix, så har jeg funnet ut at en fast base til barnesetet hadde vært det beste...MEN! Er den base-tingen samme for barn i forskjellige aldre? Det er stort sett kun den miste typen barneseter som har base. Fra "nummer to" og oppover har de sjeldent dette, og det er heller ikke behov for det.
-Roger- Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hmm...siden jeg ikke skal ha bil med isofix, så har jeg funnet ut at en fast base til barnesetet hadde vært det beste...MEN! Er den base-tingen samme for barn i forskjellige aldre? Har ikke vært det på de stoler/basene vi har hatt.. Har kun hatt base på den første stolen. Isofix er greit å ha men ikke en nødvendighet. Leste om det da vi skulle kjøpe stol og kom frem til at det var ikke mer sikkerhet, men en enklere montering.
awt Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Brio-stolen vi hadde stod mer stabilt med Isofix enn uten, men tror ikke at det hadde hatt noe å si i en ulykke.
Anbefalte innlegg