Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitter her og ER interesser i en sommerbil RX-7! rundt 150 tusen, men mange høyresiden ratt :s

Noen som er flink til med den RX-7? :^o

Mindor på Aukra er helt sjef på Wankel, han bygde motoren til min RX7

http://www.aukrabiloppretting.com/

Bokmerker lagt til... :mrgreen: Mulighet en rwd cosworth? prøve noe nytt med pustehjelp, ikke original.

Er det ikke bare jeg som syns E34 535i er stor og tung? hehe. Liten med turbo kan være gøy men hvordan med M5?

E34 M5 er vel en vinner - dvs. "can't go wrong" :)

Skrevet
Fytti helvete! For en kveld... Først fikk jeg 02'n til å gå... Optimistisk og fin etter å ha rullet noen runder i Elverum... Kom på at jeg hadde glemt vognkortet hjemme, men lot det stå til... Så bestemte jeg meg for å lufte den til Hamar, igjen rimelig optimistisk... På vei dit kjørte jeg forbi en kontroll av Statens Vegvesen uten å bli vinka inn... FLAKS... Så vel fremme på Hamar! I det jeg hadde stoppet bilen for å vise en kamerat åssen det så ut under panseret fikk jeg meg en stor overraskelse... Batteriet var nemlig stein dødt da jeg skulle starte bilen... Eeeeek... Det begynner å bli mørkt nå, så jeg blir rimelig stresset... Fikk dyttet den i gang i en nedoverbakke, heldigvis... På dette tidspunkt hadde jeg hele 5 mil hjem, og det uten et eneste fungerende lys... Puuh... Heldigvis havnet jeg i mellom to biler som skulle hele veien til Elverum, og på Statoil i Elverum sto broren min og faren min for å kolonnekjøre meg hjem... Så måtte jeg kjøre dama opp igjen dit hu bor etterpå... På vei hjem da så jeg en UFO!!!!!!!!!!! :shock: Så ut som en oransje gatelys som for over himmelen. Var STORT!!!

For en historie. Liker åssen det hele topper seg med en UFO. :applause:

Skrevet

Hahaha... Ja, er rimelig sikkert på det. Sykeste jeg har opplevd. Ufoen så ut som et radiostyrt gatelys av typen gul, ikke hvit. Dro i en helvetes fart over himmelen og ned bak skogen.

Skrevet
Det er ikke kødd, jeg så en faens ufo!

Uidentifisert flyvende objekt ja ;) Vi kan alle se det :mrgreen: Ekke alltid like lett å se om det er en fugl eller et fly så da er jo UFO et passende ord :lol:

Skrevet
Hahaha... Ja, er rimelig sikkert på det. Sykeste jeg har opplevd. Ufoen så ut som et radiostyrt gatelys av typen gul, ikke hvit. Dro i en helvetes fart over himmelen og ned bak skogen.

Vurdere sterkt full øyesjekk?

Skrevet

Artig historie, jeg vet ikke om du kødder eller ei. Men helt ærlig, jeg tror på at du så noe.

Jeg trodde UFO-observasjoner var bullshit som overtroiske, nevrotiske kjerringer trodde på. Men en natt for 1.5 år siden satt jeg og så på en UFO i 50 minutter på nattestid, før den forsvant. Det var faktisk så imponerende at jeg følte en viss frykt. Men jeg har ikke sagt det til noen jeg kjenner fordi man blir oppfattet som en bygdetulling på kokain hvis man nevner slikt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...