Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke bytte diohrvik, bare skru ut spissinga litt på ene sida og inn tilsvarende på andre, så rattet blir rett igjen. Men nå gikk dette satans fitteriet her til helvette, så da får eg vel bytte ledda. Gikk fint på venstre side, men på høgre side er materialvalget litt annerledes virker det som, en legering med smør og vingummi som hovedkomponenter er brukt der. Dro rundt "hodet" som en vrir på lett som ingenting. Satan eg blir så oppgitt! Kan ikke noen lage en bil som oss med downs også klarer å skru på?

Skrevet

hahaha flonoen. kjenner meg godt igjen i den frustrasjonen. jeg skulle demontere eksosen i stad, men de forbanna boltene som holder mellompotte og bakpotte sammen var rusta så inni granskogen. Prøvde å løsne boltene i en halvtime før jeg fant fram vinkelsliperen og kappa dem rett av :gunfire:

Skrevet

Slet med en rund unbrako da jeg skulle bytte skiver på 535'n her om dagen, etter mye borring slutta drillen å funke! Da dro jeg frem luftmeiselen... men neida, endte med at jeg måtte leke litt med vinkelkutteren før jeg igjen kunne bruke luftmeisel! :P

Skrevet

:lol:

Kjenner igjen problemet flonoen!! Jævelskap å drive å tuske med forstillingsdeler, spesielt de med kon, som har sittet en stund.. Skal man gjøre noe må man vel bare bestille opp så man har nytt liggende. Om ikke går det garantert til helvete..

Da jeg hiva på KW`ene på E30`n jeg kjøpte siste nå, så gikk d forholdsvis greit å løsne bærebro og styrestag/yttre endeledd å venstre side. Varma bra, og banka litt, litt slik at jeg ødela den fingjenga muttern.. Men det gikk fint å montere igjen.. På høyre side, banka jeg ikke i det hele tatt, og det løsna rimelig greit.. Men der var muttern til styrestaget ødelagt fra før tydeligvis.!! Fikk drusa den nedover, til slutt, men da fikk jeg ikke satt til, eller skru opp igjen.. Siden gjengene var vekke på staget også...

GS--->Kjøpt nytt---> skjær av gamle--> monter nytt.. Mye enklere ;)

Skrevet

flonoen: okei, da skjønner jeg :P nytt tips, når du ska gjøre sånne ting, regn med at de sitter - ha nye klart :D

liker at du prøver, selv om du mener du har downs jeg, tommelen opp!

Robkill: Rund umbrako, er som et kvinnfolk med "uka" si. - Værre irritasjons momoent finnes ikke.

Skrevet

Prøver mye rart jeg, og av og til går det seg til, men det er mest tilfeldigheter tror jeg. Bytta vannpumpe på m3'en, det brukte jeg flere mnd på! Og når jeg leser diy på nettet der folk skriver at en slik jobb som eg har kuka med i flere dager tar 15-20 minutter, blir eg så sint at eg får lyst til å spore opp jævelen og ringe han for å si "FUCK DEG om det der tar 20 minutter, da har du isåfall skrudd på en flett ny bil som har lagt nedsunket i wd40-lake i 2 uker!"

Skrevet
Prøver mye rart jeg, og av og til går det seg til, men det er mest tilfeldigheter tror jeg. Bytta vannpumpe på m3'en, det brukte jeg flere mnd på! Og når jeg leser diy på nettet der folk skriver at en slik jobb som eg har kuka med i flere dager tar 15-20 minutter, blir eg så sint at eg får lyst til å spore opp jævelen og ringe han for å si "FUCK DEG om det der tar 20 minutter, da har du isåfall skrudd på en flett ny bil som har lagt nedsunket i wd40-lake i 2 uker!"

hvordan patent er det på m3 motoren da?. går grisefort og lett på m50-m52 værtfall:P . sku ut alle boltene og skru inn 2 bolter i de ekstra hulllene på vannpumpa så spretter den ut som bare faen :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...