Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[ Bilde ]

Ladaen for etpar uker sia, var så tungt lastet med svenskemat/brus/snop at jeg subba bakdekka oppi innerskjermene bak :shock:

Haha jeg må bare få si at den Ladaen din er helt rå :mrgreen:

Ler alltid inni meg når jeg ser bilde av den :P Tror jeg må ta å invistere i noe slikt en gang :lol:

Skrevet

Stortsett bare positive reaksjoner, alt fra gamle kommunister som vil prate til folk som ler så hardt at de legger seg på bakken :lol: Ikke lenge sia jeg kjørte forbi en flokk ungdommer som la seg på kne og tilba bilen. Ja, også ble jeg spurt om tlfnr av ei litt eldre dame i vår :mrgreen:

Føler egentlig at det er litt bortkasta å kjøre den her i gokk nå, mye mer morsomt å ta den med til ett sted der ingen har sett den før :)

Skrevet

Så var det i gang med trusler igjen. Har nå snakket med noen av hans familiemedlemmer og får da beskjed om at det får konsekvenser og at jeg kan vente meg en telefon snart. Herregud, er det jeg som er en skurk?

"For å si det sånn, dette får konsekvenser"

"Bryr meg ikke om du bor langt unna"

Faen..... Så hyggelig....

Skrevet
Så var det i gang med trusler igjen. Har nå snakket med noen av hans familiemedlemmer og får da beskjed om at det får konsekvenser og at jeg kan vente meg en telefon snart. Herregud, er det jeg som er en skurk?

"For å si det sånn, dette får konsekvenser"

"Bryr meg ikke om du bor langt unna"

Faen..... Så hyggelig....

Skal vi dra og slåss ?

Skrevet

Jeg vil bare ha tilbake pengene mine jeg... Han vil drepe meg, tydeligvis... Jaja, nå er historien med bevis servert her hvis noe hender meg... Ta vare på dette innlegget!

Skrevet

Ta vare på alle meldingene. Aldri true han med noe. Så når du har nok meldinger om trusler osv fra han, gjerne så grove som mulig gjerne opptak av tlf samsler osv også. Da anmelder du han for trusler. Det er mer en nok for å få han i problemer.

Skrevet

Er bare å fortelle at samtalen er tatt opp! Slik at du går til anmeldelse for å ha blitt trua om ting ikke ordner seg.

Skrevet

Vi får se hvor store "konsekvenser" det får når halve Bimmers står på døra hans :evil: Skal si jævlen har baller, truer og greier når det er han som skylder penger #-o

Peilepinne finner man ikke så ofte hos BMW lengre heller. Min har ikke.

Min 325d har peilepinne, også mine foreldres 2007 E60 520D :?

Skrevet

Dieselmodellene har vel muligens fortsatt også, men det er dessverre noen år siden bensinbilene mistet sin pinne.

Skrevet
Dieselmodellene har vel muligens fortsatt også, men det er dessverre noen år siden bensinbilene mistet sin pinne.

Ja for jeg mener jeg har sett peilepinne på min onkels F10 525d fra 2011 også, ikke helt sikker dog :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...