Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du referer til meg må du gjerne utdype den kommentaren. ;)

Alle sammen ;) Fins flere ting på himmelen/i verdensrommet som kan ligne på aliens'a deres :D

Skrevet

Nå skal det nevnes at jeg er alt annet enn åpen for overnaturlige fenomener, men jeg har fått streng beskjed hos fruen til å respektere folk som tror på slikt, samt prøve å holde et åpent sinn. ;) Viktig å høre på kjærringa!

Skrevet
kan vel kalles blink skudd det der knut.. eller var det Ps?

Regner med at selger har hatt det litt moro :)

Ellers liker jeg denne, Børretzen har mye bra poeng i den:

Skrevet
kan vel kalles blink skudd det der knut.. eller var det Ps?

Det er vel resultatet av lang lukkertid og en eller annen dust som forvilla seg forran kamera. :P

Dette dukka opp en gang jeg tok et bilde.

IMG_0443.jpg

Skrevet

Jeg tror det når det gjelder spøking i hus, 316. Det har jeg vært med på før. Altså, jeg skulle sove, og hele huset var tomt. Bare meg der, som venta på min daværende kjæreste som var på jobb. Så hørte jeg noen sinnsjuke lyder fra naborommet, og tenkte "Jaja, vinden sikkert." Så sjekka jeg litt mer etter jeg hørte masse andre lyder, og ingen vinduer var åpne. Da kjente jeg at jeg blei noe små uggen kan du si. Så jeg gikk heller ned for å se på tv, og da kunne jeg høre fottrinn som fulgte etter, og forsvant i den andre enden av stua. Jeg trodde ikke en dritt på det at det kan spøke, før jeg fikk opplevd det selv..

Skrevet
Når vi først er inne på temaet så kan også nevne at en tur innom de nedlagte lokalene på Lier mentalsykehus er ikke til å spøke med!

Tok noen bilder på kvelden der i høst, og til all overraskelse så ser man i det ene vinduet en tydelig skikkelse av et menneske! :shock:

Fytti helvete har aldri skvetti så mye! Skal se om jeg får leita det fram og lagt det ut :P

Det der har nå du også gjort Mads..

Eller var det kanskje bare photoshop? :)

Skrevet
Jeg tror det når det gjelder spøking i hus, 316. Det har jeg vært med på før. Altså, jeg skulle sove, og hele huset var tomt. Bare meg der, som venta på min daværende kjæreste som var på jobb. Så hørte jeg noen sinnsjuke lyder fra naborommet, og tenkte "Jaja, vinden sikkert." Så sjekka jeg litt mer etter jeg hørte masse andre lyder, og ingen vinduer var åpne. Da kjente jeg at jeg blei noe små uggen kan du si. Så jeg gikk heller ned for å se på tv, og da kunne jeg høre fottrinn som fulgte etter, og forsvant i den andre enden av stua. Jeg trodde ikke en dritt på det at det kan spøke, før jeg fikk opplevd det selv..

Rimelig scary ja! Hadde også vondt for å tro det, før jeg opplevde det selv. Men er ikke i tvil om hva jeg hørte, så :)!

Roger: Det var faktisk et elendig program jeg fant til Android som het "Ghost Photo" eller noe lignende. Så tok jeg bilde rett på en potteplante, så det så ut som hele planta var et spøkelse. :lol:

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å tro deg jeg 316! Har sett UFO jeg også, ja jeg sier UFO fordi jeg har ikke noen forklaring på hva det var.

Jeg og en kompis var ute og kjørte i halv to tiden en natt til Søndag for to år siden, kjørte liksom bare rundt på måfå. Det begynner med at kameraten plutselig avbryter meg og sier "Hva i helvette er det der?" og peker opp på to røde lys som glir over himmelen. "Et fly eller helikopter" sier jeg men jeg synes det beveget seg så veldig snålt bortover nattehimmelen, det var liksom som de to røde lysa bytta plass med hverandre. Vi stoppa iallfall bilen, skrudde av tenninga og gikk ut og hørte ikke en dritt selv om lysa passerte over noen tretopper langs veien i rettning en skole! Vi heiv oss i bilen og kjørte bortover og inn på skoleområdet som var helt mørklagt uten belysning, lysa som fortsatt oppførte seg merkelig fortsatte innover tretoppene langs en stor grusplass. PGA mørket slår jeg over fra Angle eyes til kjørelys og setter på fjernlysa i rettning mot "objektet", plutselig er det ett tredje lys som nå står som en trekant fortsatt ett lite stykke unna oss over tretoppene :roll: Jeg skrur av alt lyset på E39en for så å bare for morroskyld blinke ett SOS med fjernlysa og da stopper pine meg faenskapet opp og blir stående stille som tre røde lys i en trekant :shock:

Til tross for at jeg er så redd at jeg holder på å pisse i buksa så forsøker jeg meg med å "teste" litt med å skru på Angle eyesa uten respons, da jeg så blinker en lang gang med fjernlysa så forsvinner det ene lyset og hele "saken" senker seg relativt fort rett ned i skogen under slik at vi såvidt kan se lysa innmellom træra ca 400 meter foran oss. Kompisen min som nå er helt skrekkslagen sier i panikk "Nå kjører du vekk herifra før de kommer etter oss, har sett sånn faenskap på TV med folk som blir kidnappa av aliens! KJØR for faen" Jeg selv er pissredd og vi skygger banen og stikker rett hjem, detta var liksom ikke noe gøy lengre. Jeg fikk ikke sove så mye den natta og har hatt heftige mareritt i ettertid, var også i kontakt på telefon med noen UFO folk for å høre om de hadde fått noen observasjoner men nei.

Hele "sekvensen" blei filma med mobilen til kameraten min, selv om man ikke kan se lysa noe særlig så hører man i allfall to skremte tullinger i bakrunnen :wink: Men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har aldri sett noe liknende og at det er noe av det sykeste jeg har opplevd, har ikke sagt det til så mange heller i frykt for å bli stempla som raring. Så hver gang jeg er dum nok til å se sånne UFO dokumentarer på TV så sliter jeg med nattesøvnen og trekker gardinene godt for soveromsvinduene :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...