Zibiri Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Yeah, har ikke penger til og betale forsikringa da den er altfor dyr for en student som meg ^^Så da blir det og avskilte istedet.. eller hvertfall la være og bruke bilen. Denne her er kanskje passe da? Hehe, takk for tipset
RoaldJ Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Meldte meg på Mills sin konkuranse om å få tall til å bli 60 tilsammen.. så fant jeg ut at reg.nr på bilen egnet seg perfekt stem folkens http://www.mills.no
Werther Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Er den M5`en du har bilde av din?? JR-registrert ??? Ligner meeeget på gammelbilen til en kompis av meg Jeg eide den i tidsperioden des 07-juli 09. Det er den JR-bilen som har gått på Smøla ja Mulig jeg har møtt deg kanskje? Møtte selger (og et par kamerater siden de skulle på julebord) på Kristiansund flyplass når jeg hentet den.
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Var nok jeg og Selger som var der oppe på Kvernberget i Kristiansund ja Så det stemmer meget bra Har lurt på dette leeenge, så måtte bare spørre
Werther Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Var nok jeg og Selger som var der oppe på Kvernberget i Kristiansund ja Så det stemmer meget bra Har lurt på dette leeenge, så måtte bare spørre Haha, Norge er et lite land Knallbil, men ble solgt da jeg ikke hadde behov for en stasjonsvogn. Dessuten turte jeg ikke bruke den som arbeidsbil, både pga fare for tyveri og at S38 ikke egner seg best til småkjøring og pendling.
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hehe, vil nesten si at VERDEN er liten jeg da ! Ja, har kjent til den M5`n siden tidlig 2000, og bare kompiser som har eid den! En jeg bodde sammen med ifb med skole hadde bilen i 2003/2004, men han mista lappen, så da måtte nyoppkjørte Jørgen være sjåfør Ikke feil for en 18åring! Nei, kan nok være litt risikabelt å bruke en slik bil i den sammenhengen ja. Småkjøring og pendling hørtes smådyrt ut over tid
noekult Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Nei ass, usikker på hvor lenge jeg skal være der. Også orker jeg dessverre ikke mobiler der jeg må ordne på ting og tang før det skal brukes. Noekult, har ikke du en bachelorgrad liggende? Vansjelig å få jobb om dagen, siden du beveger deg inn på "ukjente markeder"? Ja, sitter på kompetanse til å dra hvilken som helst bedrift fremover og enorm markedsvekstånd, men det spiller INGEN rolle fordi jeg ikke har erfaring... Lei av å slikke ballene til sjefer som likevel ikke gidder å returnere telefoner engang, så jeg har gått fullt inn for å samle cash fra alle kanter og bygge egen stilling hvor jeg er sjef. Sitter nå på tankesettet om at jeg gir faen i utdanningsstillinger og vil klare å opprette noe stort sjæl. Jobber for å få ordna møte med sjefen for Konghelle Bil, kanskje lære litt om bilimport fra han og begynne med det (ekslusive morobiler) etter nettbutikk, bilting import og høggeri (som vil bli til om ca. 3 år). Kommer bare til å fortsette å bygge og bygge så lenge bena kan bære meg. Gidder faen ikke å være under noens rasshøl lenger. Dems tap. Apropos M5, jeg skal muligens være med på et kjøretreff der jeg skal få sitte på en hvit E90 (pre-facelift) M3 - aldri sittet i en M-bil så jeg gleder meg hinsides mye Skal seff ta masse bilder hvis jeg får det til
Odd-M Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Og felgen ALLE skal kjøre på i år er tydeligvis replica av BBS LM. Akkurat som M6-designet for et par år siden, Hartge Classic-rep, M5- et par år før det igjen, AC-rep, Borbet A var jo et must på E30 (det må jo være en av tidenes STYGGESTE felger, kanskje bare slått av bamsefelgen?) Osv. Etc. Uzw. Hvorfor er det slik at noen absolutt må ha det samme?
Fredrik Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Ja, sitter på kompetanse til å dra hvilken som helst bedrift fremover og enorm markedsvekstånd, men det spiller INGEN rolle fordi jeg ikke har erfaring... Lei av å slikke ballene til sjefer som likevel ikke gidder å returnere telefoner engang, så jeg har gått fullt inn for å samle cash fra alle kanter og bygge egen stilling hvor jeg er sjef. Sitter nå på tankesettet om at jeg gir faen i utdanningsstillinger og vil klare å opprette noe stort sjæl. Jobber for å få ordna møte med sjefen for Konghelle Bil, kanskje lære litt om bilimport fra han og begynne med det (ekslusive morobiler) etter nettbutikk, bilting import og høggeri (som vil bli til om ca. 3 år). Kommer bare til å fortsette å bygge og bygge så lenge bena kan bære meg. Gidder faen ikke å være under noens rasshøl lenger. Dems tap. Jeg synes at du har skikkelig med både guts og pågangsmot. Du har også en god porsjon selvironi og det er det ikke mange som er store nok til å ha. Svært mye om biler kan du også. Ikke gi opp og ikke ta en jobb du virkelig mistrives med selvom du trenger pengene. Gjør du dette vil du få enda mindre overskudd til å søke på jobbene du virkelig har lyst på. Gi full gass!...
oddis Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Må si at BBS LM replica er et BRA valg, uavhengig av hva alle andre har. Den har et fint felgdesign, noe jeg ikke kan si om Borbet A og M6.
Werther Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hehe, vil nesten si at VERDEN er liten jeg da ! Ja, har kjent til den M5`n siden tidlig 2000, og bare kompiser som har eid den! En jeg bodde sammen med ifb med skole hadde bilen i 2003/2004, men han mista lappen, så da måtte nyoppkjørte Jørgen være sjåfør Ikke feil for en 18åring! Nei, kan nok være litt risikabelt å bruke en slik bil i den sammenhengen ja. Småkjøring og pendling hørtes smådyrt ut over tid Moro...Husker jeg la merke til SMØLA, når jeg printet ut eierhistorikken på biltilsynet. Skjønte fort at bilen var et skikkelig felleshøl Jeg mistet faktisk lappen med den bilen jeg og hehe (men som du vet, bilen går på bensin og ikke et plastkort). Kan tenke meg det var en heftig 18-års bil! Husker at jeg med fersk lapp lånte jeg en Opel Vectra A 2.0 8V, og jeg synes DEN gikk rått! Angående forbruk på S38B38: Jeg tynte den ned i 0.91 Oslo-Trondheim-Oslo...Men Gøteborg-Oslo på nattestid med snittfart (i kjørecomputer) på 145km/t ble forbruket nærmere 1.6.. Jeg solgte den til en kar i Nittedal (kamerat av KingB), og så at den lå på finn i fjor uten og bli solgt. Ja, sitter på kompetanse til å dra hvilken som helst bedrift fremover og enorm markedsvekstånd, men det spiller INGEN rolle fordi jeg ikke har erfaring... Lei av å slikke ballene til sjefer som likevel ikke gidder å returnere telefoner engang, så jeg har gått fullt inn for å samle cash fra alle kanter og bygge egen stilling hvor jeg er sjef. Sitter nå på tankesettet om at jeg gir faen i utdanningsstillinger og vil klare å opprette noe stort sjæl. Har fått inntrykk av at man stiller dårlig uten erfaring dessverre. Arbeidsmarkedet er tungt sånn sett. Jeg søkte på to jobber i vinter, men fikk ikke napp siden jeg manglet BRANSJEerfaring fra det spesifikke området. Så skjønner frustrasjonen din - men du skal ha kred for at du vil gå utenom A4-sirkelen. Folk flest har ikke baller til å prøve på egenhånd pga frykt for økonomisk konkurs, arbeidsledighet e.l...Så jeg ønsker deg lykke til.
Odd-M Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Joda felgen er fin den. Men akk så kjedelig når alle har den. Og egentlig litt smakløst når man vet hva den ekte egentlig er for noe. Det er som å kjøpe seg en Nissan Deprimera, kline BMW-logo på panseret, M-merket på bakluka og tro at man ratter "the real deal". Det blir bare helt feil for min del.
knut_olestad Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Meldte meg på Mills sin konkuranse om å få tall til å bli 60 tilsammen.. så fant jeg ut at reg.nr på bilen egnet seg perfekt stem folkens http://www.mills.no Done
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Moro...Husker jeg la merke til SMØLA, når jeg printet ut eierhistorikken på biltilsynet. Skjønte fort at bilen var et skikkelig felleshøl Jeg mistet faktisk lappen med den bilen jeg og hehe (men som du vet, bilen går på bensin og ikke et plastkort). Kan tenke meg det var en heftig 18-års bil! Husker at jeg med fersk lapp lånte jeg en Opel Vectra A 2.0 8V, og jeg synes DEN gikk rått! Angående forbruk på S38B38: Jeg tynte den ned i 0.91 Oslo-Trondheim-Oslo...Men Gøteborg-Oslo på nattestid med snittfart (i kjørecomputer) på 145km/t ble forbruket nærmere 1.6.. Jeg solgte den til en kar i Nittedal (kamerat av KingB), og så at den lå på finn i fjor uten og bli solgt. Hehe, ja, har vært 3 eiere på Smøla, samt en annen kompis fra en nabokommune som har eid den Aha, du gjorde det ja, det skulle jo ikke være så vanskelig da i grunnen.. Men som du sier, så går den på bensin, og ikke plastkort. MEN, det kan vel straffe seg om "rette" anledningen kommer! Såpass ja.. Husket vi kjørte den på ca litern Smøla - Våler.. Da men helt OK kjøring, ikke noe agerende griskjøring.. Ja, den lå vel til salgs igjen ja. Han som du kjøpte den av ringte på den faktisk. Var veldig gira på å kjøpe den tilbake! Får håpe den fortsatt er i gode hender
RoaldJ Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Meldte meg på Mills sin konkuranse om å få tall til å bli 60 tilsammen.. så fant jeg ut at reg.nr på bilen egnet seg perfekt stem folkens http://www.mills.no [/quote Done
Anbefalte innlegg