Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Står fraktrater på venstre kolonne på interdekk. Dekkonline har gratis frakt, så summen totalt blir omtrent det samme ved kjøp av 4 dekk :) Om ikke prisene har forandret seg siden i går! :)

Åja, så ikke det jeg :P men er det ikke sånn at det er en annen gummiblanding i de tyske dekka? :P (ekke dekkonline tysk? :mrgreen: ) mulig jeg er feil informert ;)

Har du sjekka lokalt?

Vinterdekk i normale dimensjoner bruker ikke å være mye dyrere hos din lokale dekksjappe enn på nett.

5100 skulle de ha her på bilxtra :P

Dekka på dekkonline er de samme som du får over disk i Norge, jeg handler kun derfra.

Kjøpte piggfri vinter til Golfen, husker ikke merke her og nå, knapt 2000 for alle 4, og de er aldeles supre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke godt å ikke få sove når du VEIT du skal opp om litt over 6 timer... greit det er helt vanelig søvn tid, men veit jeg ikke får sove før om en stund ! irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordendekk kan dra til helvete! :P Fikk feil dim... Og ba om å få igjen pengene, for jeg hadde det travelt... Fikk da selvfølgelig NYE DEKK i posten, som tok år og dag, og jeg måtte sende de tilbake for å få igjen pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? F-16 blir faktisk fremdeles produsert med samme skall og basert på de samme systemene som f-16 ble levert med til norge i 1980. F-16 CCIP ble f.eks påbegynt i 2001, så at det er en dagsaktuell maskin er det så absolut.

De norske maskinene (Block 10 og 15 om jeg ikke husker feil) er oppgradert mange ganger. De var vell sent på 90-tall gjennom en ganske omfattende oppgradering. De ble etter dette hetende for F-16 MLU hvor MLU står for Midlife update.

Generelt veldig godt vedlikehold og våpensystemet er vel så "up to date" som du kan få det tror jeg.

Ingen grunn til å avskrive F-16 som en topp maskin fordi de ble levert på 80-tallet. De er nok langt mer moderne enn mye annet av nye kjøretøy som kommer den dag i dag er.

Takk for opplysningen, som sagt så har jeg ikke peiling på slikt så det var gret å bli oppdatert på noe man ikke visste. Var faktisk ikke klar over at de bytta all innmaten i flya, trodde kanskje dette var like kostbart som å kjøpe nytt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...