Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg og skaffe 110% strøkent sportsinteriør til E30`n?? Gjerne 2+2..

Mulig jeg kan skaffe deg original Recaro foran hvis du vil ha. Strøken men blå, så da må dama fyre igang symaskinen :P

Øøy! Mulig jeg og et par kompiser blir stående i Bodø om Lørdagen.. E du me? :beer:

Slett ikke umulig. Familien mener at jeg skal på elgjakt, men har nå ikke dratt ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøy! Mulig jeg og et par kompiser blir stående i Bodø om Lørdagen.. E du me? :beer:

Slett ikke umulig. Familien mener at jeg skal på elgjakt, men har nå ikke dratt ennå :P

Morro! Kameratene mine (og kanskje meg selv) har litt lett for å skjemme seg (oss) ut, men det gjør vel ikke så mye det..? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwgreier + stue + kvinnfolk = ikke mulig...

Har ikke kvinnfolk lengre så det er ikke ett problem :P

Har lenge vurdert en hylle i glass til å ha noen bmw deler i samt turbo o.l i huset, men er kanskje litt for harry :roll:

Kan bli litt vel harry om man overdriver ja.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt kulere med bilting man også bruker i hverdagen. F. eks. veggklokke som ser ut som en bremseskive. Da går det mye mer på detaljer og personlig særpreg, enn å bare henge et brukt ratt midt i stua. Som nevnt over, det kan være fort gjort å overdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes at veggklokke som ser ut som bremseskive er ekstremt harry...

Da har jeg jaggu mer sansen for et godt gammalt klassisk ratt.. En kompis av meg har et 60-talls volvo ratt på veggen, synes det ser tøft ut. Stilrent ratt, og faktisk ganske dekorativt!

V8 wicky? Liten stue eller? M70 blokk! :lol:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes at veggklokke som ser ut som bremseskive er ekstremt harry...

Da har jeg jaggu mer sansen for et godt gammalt klassisk ratt.. En kompis av meg har et 60-talls volvo ratt på veggen, synes det ser tøft ut. Stilrent ratt, og faktisk ganske dekorativt!

V8 wicky? Liten stue eller? M70 blokk! :lol:8)

Det var kun et eksempel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...