Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Hvorfor gjør ikke BMW Norge noe slikt?http://www.leftlanenews.com/bmw-to-unve ... in-la.html En vinternasjon slik som Norge burde jo ha vinterutgaver. Kanskje ikke det når frem til alle, men det ville helt klart trekke oppmerksomheten mot BMW. Målgruppen som da er ski og snowboard interesserte vil da kanskje velge en slik bil istedenfor en tiguan eller en annen "polo cross"(som jeg kaller alle små liksom-suver). Samtidig vil de også skille seg ut i mengden! [ Bilde ] [ Bilde ] Den sømmen i dørpanelet skulle jeg hatt på gamlebilen! så gromt ut med en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Det har nok noe med at markedet her i Norge er alt for lite og det faktum at slikt utstyr hadde fordyret X1 ytterligere så ingen hadde kjøpt det Men hva med å satt en slik pakke på de lavere motorvalgene? Den sømmen i dørpanelet skulle jeg hatt på gamlebilen! så gromt ut med en sånn en Ja, det er kule sømmer. Jeg likte også det mørke treverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Bare ikke kjøpe en HP-maskin så er vel det meste bra Maskinisten om bord har en Lenovo.. Mener den også er 13".. Virka som en kurant maskin.! Hp sine proffe pcer er veldig bra, er noe annet med de som selges på Elkjop osv. Vi selger sikkert 50 hp pcer i uken og har svært liten andel reklamasjons saker på de, 1 i måneden ca. Men det er kun proff pcer, har selv en Hp elitebook som snart fyller ett år og den er meget bra til mitt forbruk Har hatt tre elitebooker på snart tre år. Mareritt-maskiner spør du meg! Brukbart batteri mtp den store skjermen er eneste jeg kommer på som positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 HP probook er bare noe graps i alle fall, får mareritt når jeg ser en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Men hva med å satt en slik pakke på de lavere motorvalgene? Nja..tror det hadde gjort disse også for dyre, vi kjenner jo BMW når det kommer til priser på ekstrautstyr Må ikke glemme at X1 i Norge kjøpes stort sett som konebil/nummerto bil eller av eldre folk, unge og aktive mennesker som driver med vintersport kjøper i såfall 3 serie eller 1 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har hatt acer, hp og lenovo, og må si jeg er mest fornøyd med lenovo'n! arbeidsmaskin, og det at den ikke er hypermoderne med strømlinjeformer og fancy shit gjør meg ingenting, er ikke noe racerbil, er tross alt en pc hp'n fungerer greit, men noe dårlig batteri, mens acer'n falt helt i bunn på batterikapasitet for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Men hva med å satt en slik pakke på de lavere motorvalgene? Nja..tror det hadde gjort disse også for dyre, vi kjenner jo BMW når det kommer til priser på ekstrautstyr Må ikke glemme at X1 i Norge kjøpes stort sett som konebil/nummerto bil eller av eldre folk, unge og aktive mennesker som driver med vintersport kjøper i såfall 3 serie eller 1 serie Det er sant, jeg som aktiv snowboarder ville ikke kjøpt en X1 om jeg skulle hatt en bil. Jeg liker igrunn ikke de bilene, men jeg synes denne vinterpakken var kul og noe Norge burde gjøre, ihvertfall ha muligheten. En 1-serie blir nok for liten, men en 3-serie touring er fin, da får man snowboardet inni bilen og man kan ha med seg bagasje for hytteturen, samt alt utstyret som man må ha til snowboardkjøringen(bare det tar en bag). Jeg har nå en MB W202 sedan og merker at plassen fylles opp ganske fort og snowboardet må jeg ha på taket. Jeg ville nok valgt en A4 eller A6 Allroad eventuelt en 3-serie touring med x-drive. Hilux også, men da er man over på en annen kategori. BMW Norge kunne vært med og laget en vinterpakke for X3 for eksempel eller 3-serie touring(noe ala Allroad). Fortsatt ikke fan av SUV, men utrolig mange vintersportinteresserte velger SUV, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Den 2 år og 2 mnd gamle Samsung R350'n jeg har nå har blitt byttet hdd på én gang pga en stygg lyd... hørtes ut som at armen inni disken sto og hoppa eller noe sånnt.. Er også B-vare som ble bytta hovedkort på rett etter at den ble solgt første gang... Sett bort fra det så synes jeg den har levert det den skulle i 2 år mtp pris (4000-ish?).. Batteriet blir nok byttet om jeg finner et bruksområde for den, da det ikke klarer seg mer enn rett under en time, men det er nok min egen feil at det har blitt slik. Alt i alt veldig overrasket over hvor godt Samsungen har klart seg, jeg visste ikke engang at Samsung laget laptoper før jeg kjøpte min. Aceren jeg hadde før den igjen orker jeg ikke snakke om en gang, makan til dritt.. Den endte dog sine dager noe ufrivillig under en Jeep Cherokee et par dager før eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Etter 5 feilfrie år med min gode gamle Lenovo Notebook (i realiteten en IBM Thinkpad) kjøpte jeg for kort tid siden en Acer Aspire med 15,6" skjerm. Den har en Intel Core i5 3,1 GHz prosessor, 8 GB RAM, 4 GB dedikert grafikkminne samt en 7200 rpm HDD på 750 GB. En helt OK budsjettmodell... Dattera mi begynte på videregående dette semesteret og denne uka fikk elevene hver sin Lenovo Thinkpad til odel og eie. En vanvittig flott maskin og jenta er selvfølgelig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Etter 5 feilfrie år med min gode gamle Lenovo Notebook (i realiteten en IBM Thinkpad) kjøpte jeg for kort tid siden en Acer Aspire med 15,6" skjerm. Den har en Intel Core i5 3,1 GHz prosessor, 8 GB RAM, 4 GB dedikert grafikkminne samt en 7200 rpm HDD på 750 GB. En helt OK budsjettmodell... Dattera mi begynte på videregående dette semesteret og denne uka fikk elevene hver sin Lenovo Thinkpad til odel og eie. En vanvittig flott maskin og jenta er selvfølgelig fornøyd. Thinkpad er gode maskiner hos oss i Veidekke bruker vi bare Lenovo, koster litt ekstra og ytelsene er ikke noe veldig å skryte av. Men driftsikre, tåler endel juling det veier opp mye av prisen mindre å gjøre for meg også når ting funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 ENDELIG!!!! etter å ha "sloss" med kommunen om startlån, har vi endelig fått dette innvilget :D da blir boligen 100% sikkert vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Prøver igjen Er 4700,- for hella Fl lamper brukt i bra stand med xenon og alt til e39 gal pris ? Veeldig lyst på Forresten noen skal til frigneseteren i helga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 skal prøve å komme og det høres ut som en grei pris mtp at det er xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Fått nye felger på tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg