Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 ENDELIG!!!! etter å ha "sloss" med kommunen om startlån, har vi endelig fått dette innvilget :D da blir boligen 100% sikkert vår Gratulerer da Deilig å kunne få senke skuldrene litt å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 ENDELIG!!!! etter å ha "sloss" med kommunen om startlån, har vi endelig fått dette innvilget :D da blir boligen 100% sikkert vår Gratulerer da Deilig å kunne få senke skuldrene litt å slappe av takk! ting begynner å falle på plass, bit by bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da blir det 13". Var innom å titta på 11". Ble en smule smått ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Hohoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 synes nesten den var litt kul egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 den var kul, hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Fått nye felger på tralla [ Bilde ] gleder meg til å sette samme felgene på min bil (e30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Imponert over Playstation 3 jeg kjøpte i går, som levde et døgn. "Systemminnets filsystem er ødelagt og vil bli installert på nytt". Kjempebra at det ikke går da............ "Når operasjonen er fullført vil systemet starte på nytt" står det, men det skjer ingen verdens ting! F Y F A E N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 100mbps linja mi føler seg litt nostalgisk i dag tydligvis............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Wooow... Det var drøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Etter 5 feilfrie år med min gode gamle Lenovo Notebook (i realiteten en IBM Thinkpad) kjøpte jeg for kort tid siden en Acer Aspire med 15,6" skjerm. Den har en Intel Core i5 3,1 GHz prosessor, 8 GB RAM, 4 GB dedikert grafikkminne samt en 7200 rpm HDD på 750 GB. En helt OK budsjettmodell... Dattera mi begynte på videregående dette semesteret og denne uka fikk elevene hver sin Lenovo Thinkpad til odel og eie. En vanvittig flott maskin og jenta er selvfølgelig fornøyd. Thinkpad er gode maskiner hos oss i Veidekke bruker vi bare Lenovo, koster litt ekstra og ytelsene er ikke noe veldig å skryte av. Men driftsikre, tåler endel juling det veier opp mye av prisen mindre å gjøre for meg også når ting funker Det er jo ingen tvil om Lenovo Thinkpad/IBM er det aller beste innen laptoper, de koster flesk, er stive og gode i chassiet, om man betaler for et får man gode ytelser. Maskiner som er beregnet til å bli brukt andre steder enn på skrivebordet/sofaen hjemme. Utstyrt med kaffedrenering i tastaturet blant annet, en kollega kjørte med et uhell(må ikke spørre meg hvordan han klarte det)over sin Thinkpad T61 med HiAcen og fyrte den opp etterpå med en nokså dårlig skjerm og et tastatur uten alle tastene i behold, men han fikk lest mailen med litt knot.. De ser kjipe ut iforhold til fancye HP maskiner etc. men varer så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 hadde en diskusjon på jobben i dag angående politibiler osv å kom inn på dette med utrykning. de på jobben mente at det er lov å kjøre over fartsgrensen for å komme deg vekk vis politiet var under utrykning med blås å sirene? selv mener jeg at det ikke er lov å kjøre over farts grensen men skal komme deg vekk fra veien eller svinge inntil. hva er riktig her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg tror folka på jobben din tuller med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 *Trafikant skal gi fri veg for utrykningskjøretøy når føreren varsler med blinkende blått lys. Om nødvendig skal trafikanten stanse.* Den sier ikke at du har lov til å gi på på, men jeg har ved flere tilfeller gjort dette selv. Senest var i fjor, da det var en meget smal og svingete vei, det kom en politibil bak meg og jeg ga på ganske så godt en 500m før jeg fikk stoppa på en innkjørsel! 5-6km senere var det da en ganske alvorlig ulykke, da kom ene politimannen bort til meg og sa takk for at jeg gjorde som jeg gjorde! Men han sa også " Dessverre, hadde du møtt på en firkanta tjenestemann kunne han gjort det surt for deg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Siden det var så mye snakk om laptoper her nå. Var ute å kjøpte en som madammen skal få igår.. Acer Aspire V5. Rett og slett fordi jeg var bare drita lei av å traske rundt i butikken uten å klare å bestemme meg, og den var billig og helt grei spec for hun. Men begynner å angre litt nå som jeg holder på å legge innpå office og div. Føles SKIKKELIG billig, idiotisk plasserin av touchpad og idiotiske knapper i den. Tastaturet er også litt rart utformet. osv.. Lurte på om jeg heller skulle kline til med en Samsung series 5. Noen som har den ? Er litt redd hun kan synes den blir litt liten igjen. Hvordan synes folk det er å bruke 13" fast ? jeg har bare hatt 10, 15 og 17. Og 10 skjer ihvertfall aldri igjen, rett og slett ubrukelig. Linker: http://www.elkjop.no/product/data/barba ... pc-as5750g http://www.elkjop.no/product/data/barba ... a06se-rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg