Jordfræsar Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 13" er jeg veldig fornøyd med. Vurderte 11" inntil i dag når jeg var innom sjappa en tur. Men aldri mer 15", det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Siden det var så mye snakk om laptoper her nå. Var ute å kjøpte en som madammen skal få igår.. Acer Aspire V5. Rett og slett fordi jeg var bare drita lei av å traske rundt i butikken uten å klare å bestemme meg, og den var billig og helt grei spec for hun. Men begynner å angre litt nå som jeg holder på å legge innpå office og div. Føles SKIKKELIG billig, idiotisk plasserin av touchpad og idiotiske knapper i den. Tastaturet er også litt rart utformet. osv.. Lurte på om jeg heller skulle kline til med en Samsung series 5. Noen som har den ? Er litt redd hun kan synes den blir litt liten igjen. Hvordan synes folk det er å bruke 13" fast ? jeg har bare hatt 10, 15 og 17. Og 10 skjer ihvertfall aldri igjen, rett og slett ubrukelig. Linker: http://www.elkjop.no/product/data/barba ... pc-as5750g http://www.elkjop.no/product/data/barba ... a06se-rosa Bruker selv 13" Macbook Air, 13, er på grensa til stort for min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Kjøp samsungen! Ferdig med den saken Pizza er gøtt på en torsdag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da har jeg sulla litt i garasja og kobla opp US-lys på bimma også gitt Kanskje jeg skulle laget en enkel guide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Var ikke det litt tungvindt måte å gjøre det på? 5 min med en obd2 kabel og NCS-expert, så har man US-lys uten å klippe i ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 det der så ut som en avansert måte å koble det opp på :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Neis ikke egentlig. Har forsøkt med det samme som du nevner, men hva skal jeg si.. billig kinadritt fra ebay som ikke bil oppnå kontakt med kjøretøyet på grunn av en elendig OBD-adapterboks. Plinga som et uvær i alle pc-er den ble kontakta i. Gikk til slutt dritlei, så kjøpte bare 2 releèr og kobla opp noen ledninger. Har ikke klipt i det orginale ledningsnettet en gang. Tok bak kontakta på lyktene og beit meg innpå tenningstrøm med biteclips Bare at jeg har brukt 2 releèr. Samt droppa bryter.. skjønte ikke greia med å ha en bryter der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Brukte du en carsoft eller bmwscanner kabel? Det var dessverre det jeg hadde tilgjenglig når jeg hadde e39, så det var vanskelig å få kontakt og det ble så ustabilt at jeg ikke turte å kode med den. Kjøpte en sånn kabel når jeg gikk over til e91. http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-K-D ... 4abc1e7c6d Med den kabelen fungerte inpa ncs, og winkfp helt fint uten kommunikasjonsproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Bare på min facebook at folk er hysteriske etter... For eks... Slike? http://www.finn.no/finn/car/used/result ... OUR_MAIN=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Så går det an å programmere inn US-blink på min E39 f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 NICE! Går det an å bruke carsoft 6.5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 aner ikke, har ikke gjort det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Å Må finne noen som har gjort det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg vil ha usblink på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg