Hansh Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bestilte ny PC selv i går; Samsung New Series 9 15".Går opp litt i størrelse på skjerm fra dagens 13,3" pga. Samsung Galaxy S3 og ASUS Transformer Pad med dock har overtatt for det meste på reise så nå drasses PC'en mest mellom jobb og hjem. Ble Samsung pga. de produserer det meste av innmaten selv mens f.eks. Acer er for lite opptatt av kvalitet når de shopper rundt etter billigst mulige deler. Derfor det er mye reklamasjoner på deres PC'er. For en del år siden var jeg med å drive en PC-butikk/verksted så har fått med meg litt erfaring med hva som funker over tid og ikke, men dette er også noe som går litt i bølger. HP sine proffe PC'er er som andre er inne på noe helt annet enn budsjettmaskinene på Elkjøp. Liker designet på den nye 9 serien Det som er kjipt med Samsung da (eneste jeg har og pirke på) er at de kun blir levert med Windows 7 home, så er desverre ikke så aktuelt for bedrifter pga det Går sefølgelig ann og reformatere den og legge inn pro eller ultimate men da blir det jo gjerne 1500 + ekstra Sitter stortsett på Citrix på jobb, så da spiller det ingen rolle for min del at den har Windows 7 Home Premium. I tillegg så er det jo bare småpenger som skal til for å få Windows 8 Pro om noen uker. Forresten noen som har innspill ang. oppgradering/nedgradering til Windows 8? Har ikke testet enda, og fått med meg at meningene mildt sagt er delte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 hvem er den sendt til? om- og oppbyggingsavdeling oslo? sendte den til BT midt. å dem har sendt den videre. etter 2 purring, så sa han på den lokale stasjonen : Hei. Søknaden er mottatt, og er oversendt meg for ikke lenge siden til videre saksbehandling. Har bare fått skummet gjennom saken. Sannsynligvis en grei ombygging, men man må være obs på en eventuell vektøkning, og forvisse seg om at man klarer å holde seg innenfor vektgarantiene til UC 18148. April og mai er generelt svært hektiske måneder på trafikkstasjonen, med mye sesongkjøretøy som russebiler, bobiler, og campingvogner, samt at utekontroll langs vei trappes opp betraktelig. Derfor litt vanskelig å si eksakt når et svar vil foreligge, men skal ta saken så fort jeg kan. :-& :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 citrix får vondt i magen når jeg hører det navnet citrix win 8 er helt Ok kjører vmware server med det til testing, kommer helt klart til å kjøre Win7 en stund til veldig mange tungvinne løsninger men så er det noen gode også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 hvem er den sendt til? om- og oppbyggingsavdeling oslo? sendte den til BT midt. å dem har sendt den videre. etter 2 purring, så sa han på den lokale stasjonen : Hei. Søknaden er mottatt, og er oversendt meg for ikke lenge siden til videre saksbehandling. Har bare fått skummet gjennom saken. Sannsynligvis en grei ombygging, men man må være obs på en eventuell vektøkning, og forvisse seg om at man klarer å holde seg innenfor vektgarantiene til UC 18148. April og mai er generelt svært hektiske måneder på trafikkstasjonen, med mye sesongkjøretøy som russebiler, bobiler, og campingvogner, samt at utekontroll langs vei trappes opp betraktelig. Derfor litt vanskelig å si eksakt når et svar vil foreligge, men skal ta saken så fort jeg kan. :-& :-& Send mail til om- og oppbygging oslo, og skriv at du ikke har fått noe svar og at du ønsker fortgang i saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 har du eposten? det er de som behandler saker? kan det ha noe med at fattern står som eiger av bilen? eller skal det ikke ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 citrix får vondt i magen når jeg hører det navnet citrix win 8 er helt Ok kjører vmware server med det til testing, kommer helt klart til å kjøre Win7 en stund til veldig mange tungvinne løsninger men så er det noen gode også. Enig med du Citrix Grøss eposten er: stor-oslo.hallkontroll@vegvesen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 citrix er #$%&/(/&%$#%&/( hater det systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 har du eposten? det er de som behandler saker? kan det ha noe med at fattern står som eiger av bilen? eller skal det ikke ha noe å si? Send til de her: fikk svar på under en uke! opp.ombygg.ro@vegvesen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 så lang tid det tar :S montro om man får godkjent s62 i 850i? hmm.. det er vel bane-drømmen min Ser ikke at det egentlig skulle være noe større problem, CSI hadde jo 380 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 sweet! da har jeg prosjekt for langt frem i tid xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 citrix er #$%&/(/&%$#%&/( hater det systemet Synes Citrix er helt greit jeg. Har brukt det litt når jeg har vært på oppdrag for Statoil. Har ikke hatt noen problemer med det. Hva er det som gjør at alle hater citrix? Administrering eller bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 citrix er #$%&/(/&%$#%&/( hater det systemet Synes Citrix er helt greit jeg. Har brukt det litt når jeg har vært på oppdrag for Statoil. Har ikke hatt noen problemer med det. Hva er det som gjør at alle hater citrix? Administrering eller bruk? Vi har mye problemer med mapping av printer fra lokalmaskin Det henger seg opp går treigt kan nok snakke i timesvis om citrix er noe annet om man bruker det av og til , er værre for meg som må administrere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 citrix er #$%&/(/&%$#%&/( hater det systemet Synes Citrix er helt greit jeg. Har brukt det litt når jeg har vært på oppdrag for Statoil. Har ikke hatt noen problemer med det. Hva er det som gjør at alle hater citrix? Administrering eller bruk? Vi har mye problemer med mapping av printer fra lokalmaskin Det henger seg opp går treigt kan nok snakke i timesvis om citrix er noe annet om man bruker det av og til , er værre for meg som må administrere det bruker citrix som kassesystem på jobbe, og har all varelager der osv, funker bra når det funker, som alle ting, men er så mye bugs i systemet,og når det kræsjer så blir det krise, og kræsjer for ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 noen som vet hva denne kabelen er til? er under baksetet i e90'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 kan være til setevarmer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg