Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fyyyy faen, han danseren på norske talenter nå var R Å Å Å Å Å!!!

Fyren var rå til å danse ja, men jeg blir bare så irritert når jeg ser han dommeren, han som er danser, sitter å ser ut som han kommer mens fyren danser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel :)

Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne :applause:

Ikke sant! det er bra ^^

Takk for det! Kommer seg :) synd den må brukes i vinter :(

RS; Er du her i området? :P

Jeg så bilen din parkert på bardufoss Markus! Saaaaatannnn den er fin... :applause:

Korr, korr? :D

Ja, sitter på Nortura Markus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med å se på Senkveld?

Har man sett 1 episode har man sett alle. Masse ufarlig TEIT "humor", selvhøytidelige kjendiser og programledere med karisma på høyde med en middels misfornøyd skilpadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med å se på Senkveld?

Har man sett 1 episode har man sett alle. Masse ufarlig TEIT "humor", selvhøytidelige kjendiser og programledere med karisma på høyde med en middels misfornøyd skilpadde.

Helt enig!

Har igrunnen aldri likt Senkveld, blir bare irriter av han tørvittige Harald Rønneberg :evil: Sitter i stolen ved sidenav Numme og henger over bordet der og spyr ut dårlige kommentarer...aldri noe nytt liksom :roll:

Da er Skavland bedre selv om jeg ikke ser noe særlig på det heller, de har iallfall litt mere interessante gjester enn Senkveld med sine realitykjendiser og truseløse kunstnerkvinnfolk #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...