316 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er det? Hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Imponert over kilometerstanden til denne. Så vidt jeg har fått med meg pleier Alfa å kollapse etter 100k http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37577812 jaha? alfa er da ikke så gale biler de, den hadde jo ikke gått noe langt i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er det? Hvor står det? Det står som eneste annonse tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er det? Hvor står det? Det står som eneste annonse tekst Der ja. Fikk ikke med meg det blant all teksten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fyyyy faen, han danseren på norske talenter nå var R Å Å Å Å Å!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fyyyy faen, han danseren på norske talenter nå var R Å Å Å Å Å!!! Fyren var rå til å danse ja, men jeg blir bare så irritert når jeg ser han dommeren, han som er danser, sitter å ser ut som han kommer mens fyren danser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Haha. Skjønner hva du mener. Det er litt sånn niggah wiggah yo flow underground show stil over han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ja, det burde egentlig ikke være lov mtp hvor ok den er karosserimessig. Derfor jeg venter i det lengste i håp om at noen handler den hel Forøvrig veldig fin 325i du har, veldig korrekt i mine øyne Ikke sant! det er bra ^^ Takk for det! Kommer seg synd den må brukes i vinter RS; Er du her i området? Jeg så bilen din parkert på bardufoss Markus! Saaaaatannnn den er fin... Korr, korr? Ja, sitter på Nortura Markus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 skjer med han som synger på senkveld? høres jo ut som en dårlig karaoke kveld på en sliten pub, haha flaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Lurte på det samme.... Jeg aner ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Skjer med å se på Senkveld? Har man sett 1 episode har man sett alle. Masse ufarlig TEIT "humor", selvhøytidelige kjendiser og programledere med karisma på høyde med en middels misfornøyd skilpadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fyyyy faen, han danseren på norske talenter nå var R Å Å Å Å Å!!! Æ ska vis dæ råe dansera, ska æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Skjer med å se på Senkveld?Har man sett 1 episode har man sett alle. Masse ufarlig TEIT "humor", selvhøytidelige kjendiser og programledere med karisma på høyde med en middels misfornøyd skilpadde. Helt enig! Har igrunnen aldri likt Senkveld, blir bare irriter av han tørvittige Harald Rønneberg Sitter i stolen ved sidenav Numme og henger over bordet der og spyr ut dårlige kommentarer...aldri noe nytt liksom Da er Skavland bedre selv om jeg ikke ser noe særlig på det heller, de har iallfall litt mere interessante gjester enn Senkveld med sine realitykjendiser og truseløse kunstnerkvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hvem liker ikke truseløse kunstnerkjendiser? Rompiser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Uinterresant fakta om Numme; Vedder på mine totalt utslitte bakdekk ligger innerst i kjellern hans enda. Flytta ut et år før han kjøpte huset og det er "krypkjeller" under mesteparten av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg