SofaKingFresh Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Om han er våken 16 timer, så blir det det ja. Om jeg ikke regna FRYKTELIG feil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Dere MÅ kjøpe en drift trike! Tidenes råeste hobby!!! Leika meg litt i kollen med mange andre ikveld, og svarte satan så morro det er å komme 4 sykler sidelengs ned fjellsida Helt til det kommer en bil? Vi holder oss på vår side av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 JEG gjør hvertfall det, går ikke noe særlig fort heller. Kjører med lys framme og bak pluss reflekser. Når det kommer biler imot så retter vi opp triken, bremser opp og tar det pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Så dere han fotballspilleren fra Russland kjøre bil på nyhetene nettopp? Gikk ikke så bra. Kjørte Porscha si gjennom en benser på fylla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Godt jeg ikke kjører bil til og fra skolen http://open.spotify.com/track/0uzHoaTbkgT9kfEh7eSj6W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Godt og varmt i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hahaha! Storm-fyring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Fail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Minner meg om gode tider i bardufoss med fullfyring i multifuel'en så den ble rødglødende til toppen av pipa!! lite stridsriktig da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Er da vel ikke så kaldt på bardufoss at det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 nei, kaldeste jeg opplevde var lengre syd mot setermoen, ingen av kjøretøyene våre startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hehe Pleier å være kaldt langs elva mellom setermoen å bardufoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Men glad jeg aldri fikk oppleve mauken på sitt værste var der kun i vente på reise videre, med litt sibo(strid i bebygd område) og ellers venting i mb med webasto på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Var ikke kaldt noen av de turene jeg var nordover i vinter iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg