Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

samme her... -_-

tenkte litt mtp temp av olje på motoren, bør den varmes ordentlig før man kjører? har jo egen oljetempmåler i instrumentet, så fulgte endel med på den i dag, spesielt siden det var så kaldt som det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her... -_-

tenkte litt mtp temp av olje på motoren, bør den varmes ordentlig før man kjører? har jo egen oljetempmåler i instrumentet, så fulgte endel med på den i dag, spesielt siden det var så kaldt som det var

Vet at enkelte mener man bær kjøre med engang. Grunnen til det er at olje blir tjukkere når den er kaldt så oljepumpa trenger litt mer omdreininger på å få flytte olja rundt. uansett så er det ikke så kaldt ute ennå at det ikke er noe problem. M5 har vel også dioder i turteller som forteller deg hvor høyt du kan presse på kald motor. Så hvis man holder seg under 3000/3500 så tror jeg ikke det er noe veldig stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk spørsmål...Om en felg har hatt B12x1,25 bolter på en felg..kan man da bruke B14x1,50 bolter på de samme felgene?

EDIT, leste feil:

Ja, det skal ikke være noe problem.. Ta en titt på om konen på bolten faller "naturlig" i bolthullet i felgen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kontakte familien hans og fortelle hva han drev med... Sendte hele facebooksamtalen til dem, hvor han har faket overføringer, truet meg og oppført seg bajas. Så er vel mora eller faren hans som har betalt nå, da de hadde sett seg lei av det hele... Hehehe...

Sikkert dårlig gjort av meg, men jeg ville ikke gi meg. Han har sikkert lurt folk før som har gitt som uten motstand, dette lærer han kanskje av :)! Han jugde senest, for ca 10. gang på fredag, at han hadde overført penger... De kom ikke, og det var ganske normalt med han! ;) Nok var nok!

Jeg kaller han felgsvindler ettersom det var jeg som kjøpte noe av han uten å motta en vare, og heller uten å motta pengene tilbake, uten å gjøre en satans innsats for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...