-Erik- Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Nå spammer jeg mye, men takk for alle gratulasjoner. Hver eneste en settes stor pris på Litt forever alone bursdag, familien er bortreist, alle venner er opptatt med jobb/skole. Får ta meg en kosetur i Hondaen og hente et lite kakestykke fra Deli Deluca og se film Har lyst til å se svenske Kopps igjen - Benny Maddafakkah får meg alltid i best humør Skulle sagt ifra tidligere, kunne kommet til Skien med hoooondan på gt5 "date" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Gratulere med dagen Greit å være alene litt også, så slipper man alt det styret og spetakklet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Grattis med dagen noekult!! du er kul du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Nå spammer jeg mye, men takk for alle gratulasjoner. Hver eneste en settes stor pris på Litt forever alone bursdag, familien er bortreist, alle venner er opptatt med jobb/skole. Får ta meg en kosetur i Hondaen og hente et lite kakestykke fra Deli Deluca og se film Har lyst til å se svenske Kopps igjen - Benny Maddafakkah får meg alltid i best humør Skulle sagt ifra tidligere, kunne kommet til Skien med hoooondan på gt5 "date" Hehe, takk som byr :D Takk til Fredrik 90, fish, Tzunami og Kjexx også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 To vintre tålte den fjæra, jævla dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 så sliten ut gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Ikke så rent dumt å behandle fjærene litt før du har de på. Mine har fått et par strøk med original bmw understellsmasse eller hva det nå heter. Vil tro det hjelper litt på hvertfall Har selv en fjær på e36'n som har knekt, men får vel hive på senkesettet på den når den skal på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Gratulerer så mye, noekult! Ikke feil med kake og en film som får deg i knallhumør på bursdagen! Er btw fascinert av tommelen din. Ser nesten ut som du har et ekstra bøyelig ledd der. Gamer-tommel kalles det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Originale som har stått der siden -89 - nye på tur inn - 2 år gammel Lowtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 [ Bilde ] Fikk ikke med meg at du hadde bursdag, gratulerer med dagen. Trodde jeg bevilga meg noen øl etter ørten timer i garasjen, men da er det altså dagen din jeg feirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 noen som vet om det er samme chassi på alle e31? drømmer virkelig om 850 s62 for tiden! og det er litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Gratulerer så mye, noekult!Ikke feil med kake og en film som får deg i knallhumør på bursdagen! Er btw fascinert av tommelen din. Ser nesten ut som du har et ekstra bøyelig ledd der. Gamer-tommel kalles det vel. Hehehe. Venta på kommentar om tommelen, den kan bøyes noe jævlig og det er helt naturlig (aldri skadet eller noe) Takk [ Bilde ] Fikk ikke med meg at du hadde bursdag, gratulerer med dagen. Trodde jeg bevilga meg noen øl etter ørten timer i garasjen, men da er det altså dagen din jeg feirer Hehe, konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Grattis med dagen noekult Damn, har lyst å plastidippe min far sin bil smurfeblå, samt svarte felger og litt svarte detaljer ellers Tror det kunne blitt rått haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg