M|Fjeld Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10062123Hoho, dette er ganske kult! Se hva som leder avstemningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 [ Bilde ] Genial mann, genial bil, genialt program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe, helt enig. Syns den var veldig... upassende (i mangel på bedre ord), til å være fabrikkstandard.Elsker E46 facelift coupé jeg, men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^, Så en 3.2liters M3 ville du ikke blitt funnet død i engang? Visste ikke at de kom i facelift coupe Poenget mitt var egentlig bare det at i en så fin coupé så hadde det vært nedtur med en slapp motor da jeg regner med at kjøreegenskapene på den modellen tåler laaangt mer hk enn det 150 diesel-hk orker og hoi for en lang setning god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe, helt enig. Syns den var veldig... upassende (i mangel på bedre ord), til å være fabrikkstandard.Elsker E46 facelift coupé jeg, men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^, Så en 3.2liters M3 ville du ikke blitt funnet død i engang? Visste ikke at de kom i facelift coupe Poenget mitt var egentlig bare det at i en så fin coupé så hadde det vært nedtur med en slapp motor da jeg regner med at kjøreegenskapene på den modellen tåler laaangt mer hk enn det 150 diesel-hk orker og hoi for en lang setning god natt Æ herregud, har du ikke hørt om ombygd? Skjønte poenget, men så en utmerket mulighet for å være litt usaklig. Så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jeg liker faktisk club sport-vingen jeg. M3 ble faceliftet den også, men den fikk ikke fronten som ikke-M-bilene fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 [ Bilde ] Genial mann, genial bil, genialt program 100% enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jeg liker faktisk club sport-vingen jeg. M3 ble faceliftet den også, men den fikk ikke fronten som ikke-M-bilene fikk. trodde jeg var eneste som faktisk likte den vingen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 [ Bilde ] Genial mann, genial bil, genialt program 100% enig. Får frysninger av klippet http://www.topgear.com/uk/videos/clarks ... -episode-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jeg liker faktisk club sport-vingen jeg. M3 ble faceliftet den også, men den fikk ikke fronten som ikke-M-bilene fikk. Det visste jeg ikke om E46 M3en Lite som slår denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Snodig vær om dagen, har akkurat kommet hjem etter en uke på jobb i Tromsø, 5-6+ grader i nord og -5 her i Østfold, godt jeg skal nordover i morgen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Nei, det er ingen BMW, men måtte poste her FORDet. Fikk inn en ny demobil igår Gleder meg greit til å låne denne noen ganger ja! Fikk tatt en liten kjøretur med den igår. Av og til er det veldig greit å være klargjører. Får prøvd mye forskjellige biler når dem kommer rett av traileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Har denne denne også Volvo motor ? RS har jo en 5syl Volvo motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Er det ikke "samme" 2.5T R5 i ST? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Nei, det er ingen BMW, men måtte poste her FORDet. Fikk inn en ny demobil igår Gleder meg greit til å låne denne noen ganger ja! Fikk tatt en liten kjøretur med den igår. Av og til er det veldig greit å være klargjører. Får prøvd mye forskjellige biler når dem kommer rett av traileren [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Herlig! De har jo bare fått bra kritkk. Og i stasjonsvognutgave kan man få en ST til ca. 450.000 kr... ganske uhørt pris om dagen på bil med 250 hk!! Var ganske tent på den da den akkurat ble lansert (pga. at det går en grønn svenskregistrert RS i området med FANTASTISK grom lyd - vet at den har 5-sylindret motor btw.)... Men etter noen timer bak rattet i CRXen har jeg kommet frem til at forhjulstrekk fortsatt er no jævla herk og det skal jeg helst unngå i fremtiden Kan tenke meg ustyrlig ratt ved full gass (vet at Ford har utviklet diverse systemer som skal motvirke "torque steer", men leser at det fortsatt er fortsatt merkes), og det syns jeg ødelegger kjøreopplevelsen altfor mye... Har denne denne også Volvo motor ? RS har jo en 5syl Volvo motor Rekkefirer i denne generasjonen ST, Ford sin egen "EcoBoost" motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg