Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, helt enig. Syns den var veldig... upassende (i mangel på bedre ord), til å være fabrikkstandard.

Elsker E46 facelift coupé jeg, men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^,

Så en 3.2liters M3 ville du ikke blitt funnet død i engang? :)

Visste ikke at de kom i facelift coupe ;)

Poenget mitt var egentlig bare det at i en så fin coupé så hadde det vært nedtur med en slapp motor da jeg regner med at kjøreegenskapene på den modellen tåler laaangt mer hk enn det 150 diesel-hk orker og hoi for en lang setning god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig. Syns den var veldig... upassende (i mangel på bedre ord), til å være fabrikkstandard.

Elsker E46 facelift coupé jeg, men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^,

Så en 3.2liters M3 ville du ikke blitt funnet død i engang? :)

Visste ikke at de kom i facelift coupe ;)

Poenget mitt var egentlig bare det at i en så fin coupé så hadde det vært nedtur med en slapp motor da jeg regner med at kjøreegenskapene på den modellen tåler laaangt mer hk enn det 150 diesel-hk orker og hoi for en lang setning god natt

Æ herregud, har du ikke hørt om ombygd? :D

Skjønte poenget, men så en utmerket mulighet for å være litt usaklig. Så.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen BMW, men måtte poste her FORDet.

Fikk inn en ny demobil igår :D

Gleder meg greit til å låne denne noen ganger ja!

Fikk tatt en liten kjøretur med den igår. Av og til er det veldig greit å være klargjører. Får prøvd mye forskjellige biler når dem kommer rett av traileren :D

upp1uuz517mkobn8bwsg.jpg

aayr30yblcpew0zrcvf2.jpg

yyaajtoj5ee00jbs7ght.jpg

6vvzedkpsv5p2r0rv6yz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen BMW, men måtte poste her FORDet.

Fikk inn en ny demobil igår :D

Gleder meg greit til å låne denne noen ganger ja!

Fikk tatt en liten kjøretur med den igår. Av og til er det veldig greit å være klargjører. Får prøvd mye forskjellige biler når dem kommer rett av traileren :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Herlig! De har jo bare fått bra kritkk. Og i stasjonsvognutgave kan man få en ST til ca. 450.000 kr... ganske uhørt pris om dagen på bil med 250 hk!!

Var ganske tent på den da den akkurat ble lansert (pga. at det går en grønn svenskregistrert RS i området med FANTASTISK grom lyd - vet at den har 5-sylindret motor btw.)... Men etter noen timer bak rattet i CRXen har jeg kommet frem til at forhjulstrekk fortsatt er no jævla herk og det skal jeg helst unngå i fremtiden :P

Kan tenke meg ustyrlig ratt ved full gass (vet at Ford har utviklet diverse systemer som skal motvirke "torque steer", men leser at det fortsatt er fortsatt merkes), og det syns jeg ødelegger kjøreopplevelsen altfor mye...

Har denne denne også Volvo motor ? RS har jo en 5syl Volvo motor

Rekkefirer i denne generasjonen ST, Ford sin egen "EcoBoost" motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...