Nytern Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Der er du, din luring.. Har ennå ikke fått yatzy.. Jeg kan forsikre deg om at jeg tar denne saken meget alvorlig, hvis du vil kan jeg faktisk sende deg 2 ekstra terninger, kjekt for tilhenger og spontan maxiyatzy langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 naken dame på alexander Fish...digga kommentaren din: "Det handler ikke om å delta, men å se bra ut på håret når du vinner" Hmm.. Hvorfor hadde jeg deg i tankene på det sitatet?? Telepati?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Der er du, din luring.. Har ennå ikke fått yatzy.. Jeg kan forsikre deg om at jeg tar denne saken meget alvorlig, hvis du vil kan jeg faktisk sende deg 2 ekstra terninger, kjekt for tilhenger og spontan maxiyatzy langs veien SWNå har det seg slik at jeg var inne i Oslo sist helg å hentet meg en henger. Det er en Robust M2 fra H.Bjørnseth Sveiseverksted (Hamar) med tillatt totalvekt på 1050 kg. Prøv å google, det finnes ikke ett eneste treff på noen av søkeordene. Både henger og produsent er ikke nevnt en eneste gang på web'en. Hengeren er registrert første gang i 1981. På stålfelgene står det KADETT. Ja takk, tar ett par i lilla da det står best til blå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Woah... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37704530 Syk bil... Fet fordi den er så latterlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 var ute å grisekjørte en 2011 bmw x3 med fullt utstyr og sikkerhetsopplegg i går kveld nødblinken slo seg plutselig på når jeg bremsa ned til en rundkjøring. prøvde en gang til senere å trø bremsa i bånn men da kom ikke nødblinken på. kom på i etterkant at det mulig kan være at den bare kommer på om man bremser maks i over 100km/t elns? evnt i kombinasjon med sladd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 var ute å grisekjørte en 2011 bmw x3 med fullt utstyr og sikkerhetsopplegg i går kveld nødblinken slo seg plutselig på når jeg bremsa ned til en rundkjøring. prøvde en gang til senere å trø bremsa i bånn men da kom ikke nødblinken på. kom på i etterkant at det mulig kan være at den bare kommer på om man bremser maks i over 100km/t elns? evnt i kombinasjon med sladd? Hadde dette på Connecten jeg kjørte på jobben før, på varme/seige vinterdekk blinka nødblinken støtt og stadig, særlig ved hard oppbremsing i sving Man trenger ikke grisekjøre før den funksjonen begynner å virke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 var ute å grisekjørte en 2011 bmw x3 med fullt utstyr og sikkerhetsopplegg i går kveld nødblinken slo seg plutselig på når jeg bremsa ned til en rundkjøring. prøvde en gang til senere å trø bremsa i bånn men da kom ikke nødblinken på. kom på i etterkant at det mulig kan være at den bare kommer på om man bremser maks i over 100km/t elns? evnt i kombinasjon med sladd? Hvor mange felger klarte du å kantkjøre? Fungerer bilen enda? Hvordan totalvraket du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 funny guy satser man må man regne med noe svinn.... når så du sist en driftebil uten et merke i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Satse et annet sted enn på offentlig veie kanskje? Er ikke bare deg som ferdes ute i trafikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Trollstigen i kveld:[ Bilde ] whaaaat er det ved åndalsnes!? Yes it is Var heilt syke lys i Ålesund med, måtte stoppe å kikke på, men iphonen greide ikke å ta det :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35416460 Unik bil? Kul bil, men stiv pris for 80-talls teknologi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Visste ikke at trollstigen var ved åndalsnes...burde nesten tatt turen når jeg var der sist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Den var jææææææææævli rå den Toyotan der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 funny guysatser man må man regne med noe svinn.... når så du sist en driftebil uten et merke i? Sammenling en driftebil på lukket bane med, for å sitere deg selv, "grisekjørte med en x3" på offentlig vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 var ute å grisekjørte en 2011 bmw x3 med fullt utstyr og sikkerhetsopplegg i går kveld nødblinken slo seg plutselig på når jeg bremsa ned til en rundkjøring. prøvde en gang til senere å trø bremsa i bånn men da kom ikke nødblinken på. kom på i etterkant at det mulig kan være at den bare kommer på om man bremser maks i over 100km/t elns? evnt i kombinasjon med sladd? Hadde dette på Connecten jeg kjørte på jobben før, på varme/seige vinterdekk blinka nødblinken støtt og stadig, særlig ved hard oppbremsing i sving Man trenger ikke grisekjøre før den funksjonen begynner å virke.. har connect selv på jobb, såvidt jeg har funnet ut så går nødblinken (forøvrig ekstra kjapp blinking) når man bremser såpass at abs'n kicker inn med litt fart. veldig irriterendes på vinteren når det er småglatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg