Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nå må moralpolitiet gi seg over her, alle har vel kjørt svin på offentlig vei en eller annen gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nå hopper Felix Baumgartner snart... http://www.redbullstratos.com/live/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 funny guysatser man må man regne med noe svinn.... når så du sist en driftebil uten et merke i? Sammenling en driftebil på lukket bane med, for å sitere deg selv, "grisekjørte med en x3" på offentlig vei? nå har ikke x3 fått noe merke i seg heller da. den klarer ikke annet enn å understyre uansett iaf på tørr vei og med elektronisk håndbrekk bremsa forsåvidt så abs slo inn ikke lenge etterpå bare får å prøve. kjørte vell i 80-90 elns da. bare abs som slo inn men ikke nødblink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nå hopper Felix Baumgartner snart... http://www.redbullstratos.com/live/ Tusen hjertelig takk for påminnelsen. Driter i ALT jeg må gjøre og følger godt med! Han skal visst opp i 36.000 meters høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Han kommer til å dø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg er også spendt på om han overlever det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Å bryte lydmuren på tur ned med en fart på 1110 km/t i en spesial laget romdrakt er det jeg er mest spent på.... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg er LITT skeptisk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Men hva ligger den egentlig lydmuren på i den høyden? Lufta er jo rimelig mye tynnere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Lurer virkelig på hva som vil skje med drakta hans i det han bryter lydmuren. Pleier jagerfly å få ekstra slitasje ved "sonic boom"? Herregud for en kjedelig oppstigning, trodde egentlig at de skulle begynne å sende i det han hoppet Men, det er helt klart verdt det - er jo historisk Så sykt, enda sykere at det finnes folk der ute som risikerer livet på alvor for å gjennomføre slike ting også... Og som om Redbull trengte enda mer PR, tror halve verdens befolkning er godt klar over hva det er for noe (Bare F1 har jo flere hundre millioner seere!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Det er langt ned sier kommentatoren. Det er ihvertfall ingen overdrivelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Men i helvete, skal han høyt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 36000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Rett rundt hjørnet nå før han når 36000. Er på vg.no om dere vil se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg stiller meg tvilende til det der, det er grenser for hvor mye ett menneske tåler Personlig så vet jeg ikke hva som skjer, mye mulig han faktisk kan klare det men jeg blir heller ikke overrasket om han ikke klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg