noekult Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hva er neste bil på planen? Og jeg som trodde at jeg gikk fort lei av bilene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Pris på S-klassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Neste bil blir litt avhengig av hva vi finner..foreløpig sikler jeg på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37606639 Prisen på s-klassen...tjaah..skal legge den ut for 129k... Men får jeg bud på 120 så selger jeg den..da ferdig fiksa...Er noen småriper og par bobler med rust på bagasjen som jeg skal ta før salg..samt bytte bremser foran (bestilt).. Er igrunn grei pris.. Er kjøling og massasje foran samt varme, navi, ok stereo, treratt, el-justering på rattet, p-sensorer, xenon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hvorfor ikke W211 stasjonsvogn eller noe istedenfor B-klasse a? B-klasse er litt konebil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 B-klassen koster mindre pr mnd enn en E-klasse.. Lånesummen er lavere i mnd, samt forsikringen er lavere..man sitter høyt og bilen har god plass..samt den er en del år nyere enn en s211 til samme pris.. Ja den er litt...koneaktig.. men kona liker den bedre enn e-klassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 B-klassen koster mindre pr mnd enn en E-klasse.. Lånesummen er lavere i mnd, samt forsikringen er lavere..man sitter høyt og bilen har god plass..samt den er en del år nyere enn en s211 til samme pris.. Ja den er litt...koneaktig.. men kona liker den bedre enn e-klassen.. NB! legg merke til sluttargumentet : '' men kona liker den bedre enn e-klassen..'' Der ser dere gutter, kvinnfolka ødelegger bilparken. Kjør maskiner mens dere kan, før dere ender opp i en liten konebil eller en citroen picasso... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 huff wicky, så for meg at du hadde handlet deg en svart E38 snart jeg . : / hadde passet deg bra tror jeg. B-klasse mercedes da! nei og nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Skrekk og gru... 109 hester og... diesel... , føler med deg wicky. du må snart få midtlivskrise og kjøpe 2 seters liten sportsbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Diesel har jeg på volvoen..så det er faktisk en fordel..lavt forbruk..merker det ekstra godt med 0,5 på mila når jeg har kjørt sjuer/jaguar med forbruk opp mot 2liter på mila.. Men ja...E38 vil jeg gjerne ha... Apedersen sin... men saken er..må ha en fornuftig bil med plass til barnesete og barnevogn.. så..jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Diesel har jeg på volvoen..så det er faktisk en fordel..lavt forbruk..merker det ekstra godt med 0,5 på mila når jeg har kjørt sjuer/jaguar med forbruk opp mot 2liter på mila.. Men ja...E38 vil jeg gjerne ha... Apedersen sin... men saken er..må ha en fornuftig bil med plass til barnesete og barnevogn.. så..jah... Faen jeg skal LE av deg når du kommer med b-klassen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bare å le...skal kjøre over skuutern din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 NB! legg merke til sluttargumentet : '' men kona liker den bedre enn e-klassen..'' Der ser dere gutter, kvinnfolka ødelegger bilparken. Kjør maskiner mens dere kan, før dere ender opp i en liten konebil eller en citroen picasso... Nja... kone/kjæreste + bolle i ovnen ødelegger bilparken for 98% av gutta. Selvfølgelig kan man ha flere biler og/eller f.eks en Range Rover, men som regel er dette ikke et alternativ. Det er med andre ord viktig å kjøre på med de interessante bilene før det er familie på gang... Jeg kan imidlertid understreke at hvis man ikke helt vil slippe taket i de nogenlunde sportslige bilene kan man uten alt for mange kompromisser bruke en 3-serie Touring som familiebil. Vi (2 voksne, 2 barn samt vovse) har hatt vår E46 Touring i snart 10 år. Totalt 312000 Km uten alvorlige problemer (det er langt igjen med Volvoen Wicky). 7 turer til Sydfrankrike har det blitt og mange flere turer til Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 B klasse!! Den ser jo ut som et bikkjehus med hjul, ikke en gang en skikkelig Mercedes. Du som er vant med 7-serie med V8er og S-klasse skal kjøre rundt i en B-klasse med 109 hester Jeg skal vedde på at du kommer til å angre, finnes så mange andre flotte biler i den prisklassen der hvor man får plass til unger og barnevogn Du snakka jo om både E38 og Allroad 2,7T.... Kan ikke la kona bestemme alt vel? du er rett og slett blitt for Norsk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Skremmende lite interesse på E46`n... Er det km.stand som skremmer livet av folk? Hadde håpt på å få litt interesse slik at den kanskje ble solgt innen grei tid... Blir jo ikke E61 av ette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 NB! legg merke til sluttargumentet : '' men kona liker den bedre enn e-klassen..'' Der ser dere gutter, kvinnfolka ødelegger bilparken. Kjør maskiner mens dere kan, før dere ender opp i en liten konebil eller en citroen picasso... Nja... kone/kjæreste + bolle i ovnen ødelegger bilparken for 98% av gutta. Selvfølgelig kan man ha flere biler og/eller f.eks en Range Rover, men som regel er dette ikke et alternativ. Det er med andre ord viktig å kjøre på med de interessante bilene før det er familie på gang... Jeg kan imidlertid understreke at hvis man ikke helt vil slippe taket i de nogenlunde sportslige bilene kan man uten alt for mange kompromisser bruke en 3-serie Touring som familiebil. Vi (2 voksne, 2 barn samt vovse) har hatt vår E46 Touring i snart 10 år. Totalt 312000 Km uten alvorlige problemer (det er langt igjen med Volvoen Wicky). 7 turer til Sydfrankrike har det blitt og mange flere turer til Norge... Volvoen passerte 325kkm her om dagen...går som faen enda uten problemer 3serien er uaktuell..blir mye dyrere enn B-klassen.. Rangerover blir for dyrt igjen.. Har hatt nok av "interessante" biler etter min mening...på tide å satse på fornuftig baby-bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg