asv Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Går hardt for seg i bimmers.no chatten (msn): Adrian sier: hvorfor ikke mora til moe? Yngve sier: fordi hu har penis Markus sier: vill jo se Menne, leverte inn laptopen min for en liten stund tilbake. Var noen ulyder som kunne tyde på at hardisken tok kvelden. Fikk beskjed om at det kom til å ta en uke, MAKS 2.. Så fikk jeg en sms for noen dager siden: ny forventet levering 05.05.11... ?!?!?!? i praksis vil vel det si levering 10.05... såe, det som skulle ta maks 2 uker kommer til å ta 6-7? det er dårlig service!
SofaKingFresh Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Sony Ericsson Experia Arc bestilt. Gleder meg til den kommer i posten. Alt annet er bedre enn Nokia 1208.
Markus E30 Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Går hardt for seg i bimmers.no chatten (msn):Adrian sier: hvorfor ikke mora til moe? Yngve sier: fordi hu har penis Markus sier: vill jo se Menne, leverte inn laptopen min for en liten stund tilbake. Var noen ulyder som kunne tyde på at hardisken tok kvelden. Fikk beskjed om at det kom til å ta en uke, MAKS 2.. Så fikk jeg en sms for noen dager siden: ny forventet levering 05.05.11... ?!?!?!? i praksis vil vel det si levering 10.05... såe, det som skulle ta maks 2 uker kommer til å ta 6-7? det er dårlig service! Kommentaren min er jo tatt helt ut av sammenhengen
S.Hafsmo Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Det så jo ikke like morro ut da..og så er det splatt om den failer Jetlev ftw om jeg husker rett går den vel et par km opp i lufta, samt en toppfart på rundt 100km/h (står sikkert på siden, men har for treigt nett til at jeg gidder å sjekke). Du slipper og å ha et digert aggregat og vannslange for å komme deg noen steder. Den er og utstyrt med fallskjerm om noe skulle skje. Uten at det hjelper så mye om du er veldig lavt.
Yngvejos Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Går hardt for seg i bimmers.no chatten (msn):Adrian sier: hvorfor ikke mora til moe? Yngve sier: fordi hu har penis Markus sier: vill jo se Menne, leverte inn laptopen min for en liten stund tilbake. Var noen ulyder som kunne tyde på at hardisken tok kvelden. Fikk beskjed om at det kom til å ta en uke, MAKS 2.. Så fikk jeg en sms for noen dager siden: ny forventet levering 05.05.11... ?!?!?!? i praksis vil vel det si levering 10.05... såe, det som skulle ta maks 2 uker kommer til å ta 6-7? det er dårlig service! Og med det mistet msn-gruppa vår sitt seriøse stempel.
winchester Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Jeg har litt problemer med å finne en DIY med skikkelige bilder som forklarer hvordan man skifter støtdempere foran og bak på E46.... noen som har et godt forslag?Bør man også skifte fjærer og mellomlagsgummi når man først er i gang? Fjærene er hele, men har kjørt 265000 Km. Det sier seg vel igrunn selv når du først begynner. Har ikke byttet på E46, men kan se for meg at demperen er festet med en 19mm bolt i nedre og 2 stk. 13-15mm bolter i tårnlageret i bagasjerommet (evt. hattehyllen om det er den typen bil). Foran skrur du ut mutterene på tårnlageret (3 stk, 13mm?) og skrur av det som er nødvendig for å ta ut fjærbeinet. Så fester du fjærklemmer på fjæren slik at du løser opp spennet, skrur av toppmutteren på demperen (sikkert 19mm) og tar så av topplageret og drar demperen ut.
-Erik- Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Noen i trondheim som har sted å stå å skru? Har knekt et stak i bakstillingen "på ferie" i trondheim DIGG<3
Mexos Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Noen i trondheim som har sted å stå å skru? Har knekt et stak i bakstillingen "på ferie" i trondheim DIGG<3 Trenger du løftebukk eller? Jeg har bare vanlig garasje.
-Erik- Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 litt:P men ikke til skien:/ "camber staget" mexos, jekk og garasje er jo nokk sikkert
noekult Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Huff da -Erik- Ble oppmerksom på denne, helt til jeg så rumpa.
S.Hafsmo Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 oi, det hekkskjørtet passet vel ikke helt. Hvem bør man kontakte for vakum og oljeslanger? vet biltema osv. har noe vakumslanger, men de har ikke noe i så stor dim. som jeg må ha. Oljeslangen er kun til retur, og behøver som sådan ikke være en trykkslange, men må tåle varm olje.
-Erik- Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Det er ikke synd på meg!!! Mexos har ordnet opp han Utrolig hvor snille Trøndere er (går nå utifra at mexos er født og oppvokst her)
Mexos Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Det er ikke synd på meg!!! Mexos har ordnet opp han Utrolig hvor snille Trøndere er (går nå utifra at mexos er født og oppvokst her) Må kunne bistå litt vettu Er nok trønder jeg ja. Et år i Oslo var ikke nok til å ødelegge det
janerik171187 Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 fant ut at jeg skulle sjekke hvor mye brostein\belegningsstein jeg hadde utenfor huset mitt, tror steinen ble lagt når huset var nytt, dvs i 1928 isåfall, men tror ikke det har vært stort vedlikehold igrunn, siden var minst 5cm med jord over det meste av den. her er bilde sånn det så ut før (hadde begynt litt smått da menne) sånn ser det ut nå, ble jo mye bedre med en gang ikke helt ferdig da menne.
Anbefalte innlegg