Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

knirker noe jævlig fra en foring venstre bak på bilen min(vet hvilken foring der er, men ikke navn på den :P ) fikk tips om å ta ei sprøyte med nålspiss på og kjøre inni og sprøyte olje. så ville det holde 0,5-2år. foringen virker ikke dårlig sett bort ifra knirkingen.

noen som vet hvor jeg får kjøpt slik sprøyte? (føler meg vell lite narkis ved å handle slik sprøyte :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knirker noe jævlig fra en foring venstre bak på bilen min(vet hvilken foring der er, men ikke navn på den :P ) fikk tips om å ta ei sprøyte med nålspiss på og kjøre inni og sprøyte olje. så ville det holde 0,5-2år. foringen virker ikke dårlig sett bort ifra knirkingen.

noen som vet hvor jeg får kjøpt slik sprøyte? (føler meg vell lite narkis ved å handle slik sprøyte :P )

de har slikt på apoteket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sånn knirking på min også...gikk par uker så løsna hele driten så bakhjulet var løst...

kjørt med det værtfall en mnd nå :P hadde den oppe på bukk på mandag og så helt fin ut iaf.

men får vell stikke på apotek da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en grom bil 8)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37803601

Alt annet av Hilux, Navara eller Amarok kan bare legge seg....det blir ikke bøsere enn dette :D

Legg deg :D Dette er pick-up! Jeg er enig i at Ford Raptor er kul, men likevel er Arctic Truck som er MIN favoritt! :-) Uansett så kunne vi diskutert i en evighet, forskjellige meninger.

1343742518_fender_flares_arctic_truck_toyota_hilux.jpg

arctic-trucks-2010.jpg

14-hilux.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde byttet den uansett. Styre med "hjemme fiks" som etter min mening kun forskyver problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...