Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

knirker noe jævlig fra en foring venstre bak på bilen min(vet hvilken foring der er, men ikke navn på den :P ) fikk tips om å ta ei sprøyte med nålspiss på og kjøre inni og sprøyte olje. så ville det holde 0,5-2år. foringen virker ikke dårlig sett bort ifra knirkingen.

noen som vet hvor jeg får kjøpt slik sprøyte? (føler meg vell lite narkis ved å handle slik sprøyte :P )

Skrevet
knirker noe jævlig fra en foring venstre bak på bilen min(vet hvilken foring der er, men ikke navn på den :P ) fikk tips om å ta ei sprøyte med nålspiss på og kjøre inni og sprøyte olje. så ville det holde 0,5-2år. foringen virker ikke dårlig sett bort ifra knirkingen.

noen som vet hvor jeg får kjøpt slik sprøyte? (føler meg vell lite narkis ved å handle slik sprøyte :P )

de har slikt på apoteket ;)

Skrevet
hadde sånn knirking på min også...gikk par uker så løsna hele driten så bakhjulet var løst...

kjørt med det værtfall en mnd nå :P hadde den oppe på bukk på mandag og så helt fin ut iaf.

men får vell stikke på apotek da

Skrevet

Hadde byttet den uansett. Styre med "hjemme fiks" som etter min mening kun forskyver problemet :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...