Gjest Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hva er tøft å gjøre med rondell felgene mine? Få de lakket på nytt i vanlig felgsølv eller øakke senter gull og polere kant? Noen ideer? Hva med å prøve Plastidip? Skal begynne og selge dette om en liten mnd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Noen her som bruker tapatalk? Får ikke lasta opp bilde:/ kjex, hva med foliatec/ plastidipp ? Må betale for å legge inn bilder etter du har passert x-antall ganger med bildeinnlegg... Det har skjedd for lenge siden, så e oppdaterte den å betalte litt, men det kommer sann "error" greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Noen her som bruker tapatalk? Får ikke lasta opp bilde:/ kjex, hva med foliatec/ plastidipp ? Må betale for å legge inn bilder etter du har passert x-antall ganger med bildeinnlegg... Det har skjedd for lenge siden, så e oppdaterte den å betalte litt, men det kommer sann "error" greier Samme her. Betalte for lenge siden, men får ikke lastet opp bilder. Går inn på og sjekker på instillinger og der står att tilleggstjenesten er installert. Likevel får jeg ikke lastet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 HAHA fikk denne igår på Mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Om det er tusen kroner per dekk så vil du faktisk spare 120,- altså.. Ikke noe å le av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Haha ja heilt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Fikk samme Mail. Helt latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Det med han syklisten er jo old news...? Tror jeg leste noe om det i sist uke? Men herregud, hvorfor kan ikke alle i sykkelsporten bare dope seg? Da hadde det jo blitt fair Det at Dopingselskapene legger ned 1000 siders bevis på at han har dopet seg, betyr ikke at han har det. de har ingen direkte bevis som filmopptak som beviser at han har gjort det, heller ikke 1 positiv prøve på alle årene han har syklet. Ja, lagkameratene har vitnet imot han, men de kan være drevet av alt fra sjalusi til penger osvosv... Jeg mener det er galt av verden å ødelegge et så ufattelig viktig symbol i sporten, et symbol på både, godhet og kreftbekjempelse. han hadde alltid en ufattelig treningsvilje.. uansett om han dopet seg eller ikke, så mener jeg at mannen som symbol, ikke bør bli ødelagt over at dopingbyråene skal beskytte sin egen stolthet og få fram et dumt poeng. Jeg velger å tro at han ikke har gjort det, men det er min mening. Generelt sett er jeg sterkt uenig i at det skal lønne seg å jukse, spesielt når det innebærer å lure så mange som ser på jukseren som et forbilde. Ingen tvil om at han har gjort gode ting utenfor idretten, men hvorfor skal det gi han lov til å symbolisere til en helt idrettsverden at juksing er greit og det lønner seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hadde han vært uskyldig hadde han kjempet hardere. Den som tier samtykker. Dårlig unnskyldning og si at man ikke kan vinne en slik sak selv om man er uskyldig. Med så mange bevis og vitner er det kun en dom. Det som irriterer meg er at han aldri vil innrømme dopingen. Feig jævel som får som fortjent spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har ei venninde, der den stakkars poloen ble varm, Noen som har bytta termostat på vw polo 1998 mod? Lett jobb? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 bmw pæreholdere kan brukes til så mangt! reparer baklampene på suzukien med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har ei venninde, der den stakkars poloen ble varm, Noen som har bytta termostat på vw polo 1998 mod? Lett jobb?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ganske enkelt, har gjort det på flere av poloene jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hva passer til bilen min? Knasj farge på vinterfelgane? Å smådetalja som grill å cupspoiler osv? Tenker Plastidip ! er vell lunsj så da tenker jeg at noen har en ide!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har ei venninde, der den stakkars poloen ble varm, Noen som har bytta termostat på vw polo 1998 mod? Lett jobb?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ganske enkelt, har gjort det på flere av poloene jeg har hatt "Ser" du hva du må gjøre liksom? Rett fram? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Takk til de som hjalp til med å finne problem, jeg trodde og var nesten helt sikker på at det var katalysatoren som var gåen, men når vi fikk bilen opp på rampe og fikk sett skikkelig under så var det mye som tydet på at dette ikke var problemet. Derfor ble det ingen unødvendig kapping igår kveld. Deretter gikk vi videre til neste mulige problem som var coil. Satt med smartphone i garasjen og leste på internett hvordan man sjekker disse. Er jo ingen bilmekaniker... Leste på ehow eller noe at man kunne måle resistansen(ohm) i hver ende om det skulle ligge mellom 0.79-0.82 eller noe i den dur. Fant fram Fluke-en og skulle begynne etter demontering. Intet utslag.. Vi stod å klødde oss og prøvde neste, intet utslag.. Jaja så lo vi veldig godt og skjønte at det her hadde vi ikke peiling på i det hele tatt.. Skrudde tilbake alt og lot som ingenting.. Det var ihvertfall en morsom kveld med mye latter og en Eska som stod å trippet og håpet på at noe ville dette sammen eller ikke funke. Idag dro jeg rett opp på Meca og fikk super service og fikk da tak i coil. Bilen er så god som ny Samtidig som jeg holdt på fant jeg noe bakerst øverst i garasjen som jeg fikk til jul for 4-5 år siden... Ubrukt! Var da jeg enda hadde BMW, vet ikke om disse produktene fungerer engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg