Fredrik 90 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det er jo en kjennt sak at Jaguar er veldig stolte av sin XF som konkurrent til 5-serien. XFR ble lansert for å kicke ass på M5, noe den salvsagt aldri var i nærheten av å klare. Nå klinker de til med XFR-S med 550 hk og 680 nm for virkelig å kunne måle seg med den mektige M5, og en M kan de måle seg med også. Men ikke M5 for den er fortsatt ett godt hestehode foran men M550d kan den nye super XFen måle seg mot....en stasjonsvogn med diesel og firehjulstrekk http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=40069 Noe sier meg at ingenørene i Munchen ligger "litt" lengre foran en ingenørene på regnfulle lille øya i Nordsjøen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Endelig, det er glatt på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Var ute en runde med E30n tidligere i kveld, på våt vei! Jeg konkluderte med at det ikke trenger å komme snø.. Det er glatt nokk likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 La om til vinterdekk nå :s steik kor fæl bilen blei! Steik kor mye felga har å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har ikke vinterdekk til 540en. Så har en god posjon med arbeid som må gjøres med vinterpajeroen Er nesten fustrerende å jobbe på andre bilmerker, mangel på deler/kunnskap der ute iforhold til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Var ute en runde med E30n tidligere i kveld, på våt vei! Jeg konkluderte med at det ikke trenger å komme snø.. Det er glatt nokk likevel Sparer drivverket på ixen for drifting på sommerføre, men på vintern derimot. Småspooky at den akser som f samtidig men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Her har det vært tørre veier i en uke nå, så bilen min er fortsatt ren etter vasken på Lørdag Og vinterdekka, de ligger godt i Garasjen iallfall noen uker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har ikke vinterdekk til 540en. Så har en god posjon med arbeid som må gjøres med vinterpajeroen Er nesten fustrerende å jobbe på andre bilmerker, mangel på deler/kunnskap der ute iforhold til bmw. Enig, Heldigivs er ikke toyota Hilux det værste, men prisene på toyota deler syns jeg er helt vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hadde håpt på å slippe unna å legge på vinterdekk i år. Siste dag jeg får bruke bilen i marga, men det snøver så jævlig nå at jeg må nok bare bite i det sure eplet uansett. På fredag blir det busstur til lensmannen å levere fra seg sertifikatet.. FML.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er det snøvær på Sunnmøre?? Stilt pg pent på Nordmøre nå.. Delvis skyet.. Kaldt, par blå kanskje.. Pent høstvær Hehe, fint lite kult å levere inn den ja.. Men regner med de ikke tar den uten grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... l_Min=1960 Noen som trenger/vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Enig, Heldigivs er ikke toyota Hilux det værste, men prisene på toyota deler syns jeg er helt vilt! Kommer an på hvilke deler man trenger og hvor man kjøper de. Bygd Hiluxoffroader fra grunnen så bare spør hvis du trenger tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 noen som vet hvor mye bredere e36'en er i fronten enn en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tenker du på f.eks fanger/front på E36 vs E30?? I så fall tror jeg en plass mellom 10cm og 20cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er det snøvær på Sunnmøre?? Stilt pg pent på Nordmøre nå.. Delvis skyet.. Kaldt, par blå kanskje.. Pent høstvær Hehe, fint lite kult å levere inn den ja.. Men regner med de ikke tar den uten grunn? Mellom 0 og 2+ grader, og snøv. Får stikke å kjøpe nye slalomski i marga og flykte til fjells. Blei blinka med lastebil av ei fotoboks i en undersjøisk tunnel ut mot Judaberg i Hordaland. Jævelskap.. (Men jeg rakk ferga ut dit jeg skulle, få på lass og samme ferga tilbake.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg