Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Syykt så mye dere skriver i tulletråden da!! Jeg klarer ikke å følge med.. :P

Tallene jeg hentet på aks på e91, var noe random tall jeg fant på nettet til e91.

Jeg tipper egentlig at forsjellen mellom manuell og automat blir spist opp av 95% av sjåførene som ikke klarer effektive girskift. Jeg er hvertfall meget fornøyd med min 177hk og manuell..

Men nå syns jeg fordelen med diesel ligger i moment i bunn, og ikke i toppeffekt og akslerasjon. Uansett gleder jeg meg til jeg skal kjøpe meg bensinbil igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite spørsmål til dere E34 "guruer" :)

Skulle gå ut av bilen i dag og da jeg tar i det innvendige dørhåndtaket så kommer ett lite knepp og jeg får ikke åpnet døra, må ned med vinduet og åpne fra utsiden. Dørhåndtaket inne ble helt sånn slapt akkurat som om det ikke er festet til noe :?

Tenkte å ta av dørtrekket å se i morgen, etter 14 timer på jobb så frister det lite å mekke bil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå ut av bilen i dag og da jeg tar i det innvendige dørhåndtaket så kommer ett lite knepp og jeg får ikke åpnet døra, må ned med vinduet og åpne fra utsiden. Dørhåndtaket inne ble helt sånn slapt akkurat som om det ikke er festet til noe :?

Tenkte å ta av dørtrekket å se i morgen, etter 14 timer på jobb så frister det lite å mekke bil :wink:

Nr. 12 her, tenker jeg?

attachment.php?attachmentid=213957&d=1262749148

Mange fine linker og bra info i denne tråden:

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1375200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 12 her, tenker jeg?

[ Bilde ]

Mange fine linker og bra info i denne tråden:

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1375200

Tenker det samme. Måtte skifte disse på begge bakdørene. De ruster etter en stund og ryker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...