evi Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Haha, koster noen lapper samt timer det de.. Hva slags bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hehe, det er noen timer med jobb før den er klar for neste eu ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Var en 2'er Golf jeg fant på Finn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Faderen sikler på ny veteranbil igjen... Denne gangen håper jeg virkelig han slår til, for dette er noe jeg kunne tenkt meg å låne! Og da var den borte fra finn, så det ble ikke noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 hmm...nest siste fridag fra jobb.. i dont like...nå har det begynt å falle no greier fra himmelen... først masse løv..så kom toppen av pipa her..masse søppel.. no bokser.. blåser ganske greit her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeeeeeeg har ikke vinterhjul på bilen jeg.... og de har jeg ikke i umiddelbar nærhet heller... ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Syykt så mye dere skriver i tulletråden da!! Jeg klarer ikke å følge med.. Tallene jeg hentet på aks på e91, var noe random tall jeg fant på nettet til e91. Jeg tipper egentlig at forsjellen mellom manuell og automat blir spist opp av 95% av sjåførene som ikke klarer effektive girskift. Jeg er hvertfall meget fornøyd med min 177hk og manuell.. Men nå syns jeg fordelen med diesel ligger i moment i bunn, og ikke i toppeffekt og akslerasjon. Uansett gleder jeg meg til jeg skal kjøpe meg bensinbil igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Var en 2'er Golf jeg fant på Finn! Småplukk.. Lurer på hva som kvalifiserer for alvorlige problem med han duden der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ett lite spørsmål til dere E34 "guruer" Skulle gå ut av bilen i dag og da jeg tar i det innvendige dørhåndtaket så kommer ett lite knepp og jeg får ikke åpnet døra, må ned med vinduet og åpne fra utsiden. Dørhåndtaket inne ble helt sånn slapt akkurat som om det ikke er festet til noe Tenkte å ta av dørtrekket å se i morgen, etter 14 timer på jobb så frister det lite å mekke bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ett lite spørsmål til dere E34 "guruer" Skulle gå ut av bilen i dag og da jeg tar i det innvendige dørhåndtaket så kommer ett lite knepp og jeg får ikke åpnet døra, må ned med vinduet og åpne fra utsiden. Dørhåndtaket inne ble helt sånn slapt akkurat som om det ikke er festet til noe Tenkte å ta av dørtrekket å se i morgen, etter 14 timer på jobb så frister det lite å mekke bil Nr. 12 her, tenker jeg? Mange fine linker og bra info i denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1375200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Tar meg en skvett Allegro... Mmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ett lite spørsmål til dere E34 "guruer" Skulle gå ut av bilen i dag og da jeg tar i det innvendige dørhåndtaket så kommer ett lite knepp og jeg får ikke åpnet døra, må ned med vinduet og åpne fra utsiden. Dørhåndtaket inne ble helt sånn slapt akkurat som om det ikke er festet til noe Tenkte å ta av dørtrekket å se i morgen, etter 14 timer på jobb så frister det lite å mekke bil Nr. 12 her, tenker jeg? [ Bilde ] Mange fine linker og bra info i denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1375200 Tenker det samme. Måtte skifte disse på begge bakdørene. De ruster etter en stund og ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Høres ut som samme problemet jeg har på ene bakdøren i touringen min det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Noen som har vært borti tilsvarende til en finere pris? Nokian Hakkapeliitta SUV 5 235/75R15 105T, totalt 5000,- inkl frakt. http://www.nordendekk.no/product_info.p ... id/1240351 Er visst ikke så mange som har denne dimensjonen med pigg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Spørr "316" hva han syns som nordendekk Edit: 235/75-15 Conti IceContact M/PIGG 109Q 1 226 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg