Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Nr. 12 her, tenker jeg? [ Bilde ] Mange fine linker og bra info i denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1375200 Takker så mye, nyttig hjelp dette Ser ut til at det er nr 12 ja, da det kun er håndtaket inne som ikke virker Bør være en smal sak å bytte og på GS så koster jo delen 38,- Noen som har vært borti tilsvarende til en finere pris?Nokian Hakkapeliitta SUV 5 235/75R15 105T, totalt 5000,- inkl frakt. http://www.nordendekk.no/product_info.p ... id/1240351 Er visst ikke så mange som har denne dimensjonen med pigg. Kompis har disse på sin Chevy Tahoe og han er strålende fornøyd, eneste er at de støyer litt og slites bitte litt fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Blazeren støyer så voldsomt fra før, så det blir sikkert ikke så mye værre. Spørr "316" hva han syns som nordendekk Edit: 235/75-15 Conti IceContact M/PIGG 109Q 1 226 kr Var han som fikk så mye problemer med feil dekkdim? Det er jo ikke så kjekt. Er Conti-dekka fra samme nettsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Det stemmer ja De er fra www.interdekk.no kjøpte mine hakka 7 der, rask levering og bra priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Blazeren støyer så voldsomt fra før, så det blir sikkert ikke så mye værre. Hva? Er det ikke amerikansk komfor hehe.... En kompis har en 93 Jeep Cherokee 4,0 liter( ja jeg har mange kamerater med "amcars" derfor er jeg preget), den bråker ikke så mye men setene er så flate at svinger du så detter du ut av setet Beste med denne bilen er forøvrig at den er rå i terrenget og værste er at tross at det er en 1993 modell så ser den ut som den er fra 1977 i interiøret Den jevngammle E34en min føles jo riktig så moderene og minimalistisk i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hva? Er det ikke amerikansk komfor hehe.... Komforten er finfin den, spesielt på småkjøring og "highway", men på svingete veier i høy hastighet er den ikke så veldig imponerende. Veistøyen er imidlertid et irritasjonsmoment på langkjøring. Må heve stemmen bra for å føre en diskusjon. Kan være at man har blitt litt forvendt av E38en, som er overraskende lydløs til å være 13 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Faen, klarte å trykke på av-isingsknappen i kjøleskapet... og nå vil det ikke på igjen! hva faen gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Du lager en tidsmaskin... skrur tiden tilbake, unngår å trykke på de-ice...det vil løse masse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Fikk det på nå, heldigvis, skulle vært forbudt å ha røde knapper! de BLIR trykket på når de ikke skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 fuck snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Snø? Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Fikk en bot for bålbrenning som kom litt ut av kontroll i våres, har nektet plent på å vedta noe bot. Skrevet lange utbroderende motsigelser om hvorfor jeg ikke syns det er riktig å gi noen bot for uhell osv. And guess what.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Buuuhuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Tøffeste brøytebilen på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Bare jeg som føler at snøen kom litt vel tidlig iår sammenlignet med forrige par årene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg føler at snøen er veldig velkommen! Vært høst her i fjellgokk siden tidlig August Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg