Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tøffeste brøytebilen på lenge :P

Men langt ifra den mest praktiske.. :P Kom meg nesten ut den 20 meter lange innkjørselen min før det var stopp. :P Måtte dra den tilbake med Hiluxen :P Padde flatt å ikke veldig mye snø, men nei..

Jeg føler at snøen er veldig velkommen!

Vært høst her i fjellgokk siden tidlig August :lol:

Vil nesten si at det har vært høst siden forrige vinter her i Trøndelag. Har ikke vært mange dager med sol, å badetemperaturene har vært fraværende de siste par åra! :P Jeg bada mye mer for 3 år siden enn hva jeg har gjort i fjor å i år tilsammen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men langt ifra den mest praktiske.. :P Kom meg nesten ut den 20 meter lange innkjørselen min før det var stopp. Måtte dra den tilbake med Hiluxen Padde flatt å ikke veldig mye snø, men nei..

Haha ubrukelig :P

Noen som har peiling på Xbox 360 her?

Jeg må bare ha meg Forza Horizon nå, og vurderer å kjøpe en brukt Xbox 360 slim 4GB og bytte ut harddisk med en større? Fant denne casen her, http://dx.com/p/portable-2-5-usb-sata-h ... 372?item=7

Er det bare å smekke i en harddisk i den casen der, og koble til så har en stor harddisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men langt ifra den mest praktiske.. :P Kom meg nesten ut den 20 meter lange innkjørselen min før det var stopp. Måtte dra den tilbake med Hiluxen Padde flatt å ikke veldig mye snø, men nei..

Haha ubrukelig :P

Noen som har peiling på Xbox 360 her?

Jeg må bare ha meg Forza Horizon nå, og vurderer å kjøpe en brukt Xbox 360 slim 4GB og bytte ut harddisk med en større? Fant denne casen her, http://dx.com/p/portable-2-5-usb-sata-h ... 372?item=7

Er det bare å smekke i en harddisk i den casen der, og koble til så har en stor harddisk?

Såvidt jeg vet kan du koble en ekstern harddisk direkte til 360'n.. kjøpte meg 360 forrige lørdag, og skal hente horizon etterpå ;) blir spillkveld i dag gitt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet! Slim også?

Den ligger noe dyrere, men er jo ikke noe forskjell bortsett fra designet :P

Digg dag i dag, assisterer ford-verkstedet i dag, mao ingenting å gjøre :P så da går man rundt og prater med folk og drikker julebrus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blazeren støyer så voldsomt fra før, så det blir sikkert ikke så mye værre. ;)
Spørr "316" hva han syns som nordendekk ;)

Edit: 235/75-15 Conti IceContact M/PIGG 109Q 1 226 kr

Var han som fikk så mye problemer med feil dekkdim? Det er jo ikke så kjekt. :)

Er Conti-dekka fra samme nettsiden?

Det var meg ja! Så jeg styrer i hvert fall unna de ved neste dekkbestilling, selv om det ordnet seg TIL SLUTT!

Problemet var at jeg først fikk feil dimmenasjon, så kontaktet jeg de, og sa at jeg IKKE ville ha nye dekk i posten, men ønsket å få tilbake pengene fordi jeg hadde dårlig tid. Joda... Fikk selvfølgelig nye dekk! :roll: Tok jo hundre år hele greia ettersom de ikke ville gi meg pengene tilbake FØR de hadde dekkene på sitt lager, for det var visst klin umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...