Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

316: Ikke mobb! Er faktisk hardt krevende arbeid, 12 timers arbeidsdager og mye tunge løft. Men jeg trives, og det er godt nok for meg :)

Fredrik 90: Tjener ikke mye, men langt mer enn det jeg har gjort på lange tider :P Kommer ingen grom bil nei, kjører caddy gratis og er fornøyd med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i fast jobb, men synes i grunn 5000 er mye penger.. Jeg kaster ikke 5 lapper ut på hva som helst liksom. Men jeg ser heller ikke at 200.000 er for mye for en fin E30 M3, som det nevnes oppe her, den prisen redder dem fra å ende som rævkjørte ungdomsbiler.

Det gjør ikke jeg heller, Men i det store og hele syns jeg ikke 200 tusen er MYE penger som jeg har prøvd å si et par ganger nå.

20 tusen er en 10dagers her i huset etter skatt, jeg vet ikke hva som er normal lønn men de fleste av mine kammerater tjener relativt bra mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 tusen er en 10dagers her i huset etter skatt, jeg vet ikke hva som er normal lønn men de fleste av mine kammerater tjener relativt bra mener jeg

Så gjør du jo ca. 100K i måneden med rundt 40% marginalskatt. Det er absolutt vesentlig mer enn de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: Tjener ikke mye, men langt mer enn det jeg har gjort på lange tider :P Kommer ingen grom bil nei, kjører caddy gratis og er fornøyd med det ;)

Er alltid en god følelse når man tjener godt. Gikk selv over i ny stilling i April hvor jeg fikk dobblet månedslønnen pluss veldig gode provisjon og bonus ordninger, selvsagt en god del mer ansvar men også artigere nye utfordringer :) En annen fordel med selgeryrket er at man kan bestemme litt selv hvor mye man vil tjene, jobber man ræva av seg så har man det godt økonomisk for å si det sånn. Så noen arbeidsdager på sånn 14 til 15 timer blir det jo av og til :wink:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38001271

Denne skal han sikkert ha, ekke det sånn typisk Fjeld-style? :D

Hahaha :lol::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lærlingelønn på 4-5000 i mnd er helt rått! 8)

Tror jeg hadde 6000,- i brutto når jeg var lærling.

Lærlingen som jobber med meg nå tjener vel 30k pr mnd. :?

Kan vel stemme det, ja... Mener jeg hadde 5400,- utbetalt ca... 30k og lærling? Hmmm, ja... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde 6000,- i brutto når jeg var lærling.

Lærlingen som jobber med meg nå tjener vel 30k pr mnd. :?

Høh? Er ikke du maskinist, eller har jeg missforstått?

Er maskinist, ja. Hvilken del var det du ikke fikk til å stemme?

Da kjører du han vel såpass hardt at jobb:lønn-forholdet blir det samme?

Vel, det er ei 19 år gammel blondine, så jeg tror det blir litt ukorrekt om jeg "kjører henne hardt". :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...