Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

4-motion er vel ikke permanent 4x4? Haldex system på disse er det ikke, men for alt jeg veit kan det jo være at de har fått torsen system og :)

Haldex er ihvertfall framhjulstrekk fram til framhjula spinner! Funka bra på Seaten min ihvertfall :)

Passat bruker Torsen på langsstilte motorer og Haldex på tverrstilte. 3bg har langsstilt motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva som er så om og gjøre med å ha quattro, disse Audi entusiastene rakker ned på alle andre merker, og det eneste de hele tiden argumenterer med er dette quattrosystemet. Da vi hadde Passat med 4Motion var dette helt gull, mens en bekjent mener at det er bare drit med Haldex systemet og det eneste som funker er quattro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare det at han jeg nevnte ukritisk rakker ned på alt som ikke har quattro, jeg har selv aldri hatt behov for drift på 4 hjul foreløpig hvertfall og slik kommer det nok til å fortsette å være.. :P

Ja da mener jeg Torsen, i og med denne karen er ihugga S4 fanatiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare det at han jeg nevnte ukritisk rakker ned på alt som ikke har quattro, jeg har selv aldri hatt behov for drift på 4 hjul foreløpig hvertfall og slik kommer det nok til å fortsette å være.. :P

Ja da mener jeg Torsen, i og med denne karen er ihugga S4 fanatiker.

TorSen er et veldig bra system da, men i og med at det er haugevis med modeller som bruker det, er ikke akkurat Audi unik på den fronten.

For min del er ikke firhjulstrekk så mye et behov som en ekstra komfort. Det går alltids fint å bruke BMWen på vinteren, uansett føre, men det er en ekstra komfort i å kjøre Blazeren, da jeg vet at jeg ikke behøver å være fjærlett på pedalen for å komme meg opp de værste bakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads:

Vet ikke hva du skal betale, men vet at naboen har holdt på og selge en 2002 (tror jeg det var) 2,5tdi V6 4motion med 180 000 på telleren i over et år.

Han fikk akkurat solgt den for 63 000kr.

Vet ikke om det var en Highline, men det var hvertfall sportsseter og sportsratt ,digital klima osv..

Ville bare opplyse, så kan du jo sammenligne med prisen du skal betale tenkte jeg :) Har ikke peiling på de bilene, men han sleit lenge med å selge den hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...