knut_olestad Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Idyll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 @wicky: Om det kan være til hjelp så er det noen alternativer her: http://www.wiperblades.co.uk/mercedes-b ... er-blades/ Har handla ofte fra de selv. Trygg sjappe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Var det ikke litt billigere her da? http://www.windscreenwipers.co.uk/merce ... er-blades/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 [ Bilde ]S-teeeeeeeike! En kompis har en sånn med ca 600 hk. Har vært Colin Mcrae sin. Noen bilder Har gått med noen hundre tusen. Men grom bil som går som fy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Iversen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nei har dessverre ikke det.. visste ikke at vindusviskere hadde delenr... eller mente du de fra torshov bilrek? Tenkte fra mb, slik som på BMW. Eller delenr på visker'n, har du den? Eller link til torshov og visker'n. Hvilken MB har du? Kan W220 passe? Nei har dessverre ikke det.. visste ikke at vindusviskere hadde delenr... eller mente du de fra torshov bilrek? Tenkte fra mb, slik som på BMW. Eller delenr på visker'n, har du den? Eller link til torshov og visker'n. Hvilken MB har du? Kan S220 passe? Hmm.. Finner bare S320 opp til -99. Fra -00 er det S430. Ja jeg har en w220 med viskeranordning opp til 2000..I 2001 kom den nye typen med pinne til de myke gummiviskerne.. Problemet er at jeg ikke vil ha de vanlige stål-viskerne..vil ha de nye gummi-viskerne.. For å feste viskerne har jeg en krok som på alle andre biler..problematikken er jo dessverre at denne "kroken" er mye bredere enn andre normale biler..derfor finner jeg ingenting som passer...får vel krype til korset og kjøpe originale hos bertel o steen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 e du her Tzunami? du har PM Vært ute i kveld med touringen, makan til føre og fint den kan ligge til tross for diesel/automat a gitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Synd det ikke kunne blitt litt mer snø her i Bergen før det regnet vekk, var artig å sladde litt med ho mor i passasjersetet på parkeringsplassen her Skrek jo i ett sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Haha jokkis, syns e ser det! Tzunami: takk! Prøver igjen idag: de ryggekameraene de har på ebay, som erstatta skiltlyset, finnes det en til e36? Står bare 3 series.5series, men ser ut som kun de nyere bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 vei-is på vei til jobb idag! gleder meg til snøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Haha jokkis, syns e ser det! Tzunami: takk! Prøver igjen idag: de ryggekameraene de har på ebay, som erstatta skiltlyset, finnes det en til e36? Står bare 3 series.5series, men ser ut som kun de nyere bilene? Frykter for livet til moren min om jeg hadde sladda med m5'n med hun ved sidenav pappa tror jeg hadde vært litt stram i maska, men hadde mykna opp litt etterhvert så det må prøves NP hay vet svært lite om ryggekameraer, men vurderer å koble opp i touringen, eneste mtp sånne skiltlyskameraer er at de lyser opp skiltet så dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 -19, helt innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 ta det pent a gutter, det er såpeglatt ute.. noe vi fikk erfare i går da vi smalt i autovernet på hovedveien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Iversen sin? Mulig en iversen har hatt den før. Men det er ikke navnet på nåværende eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja jeg har en w220 med viskeranordning opp til 2000..I 2001 kom den nye typen med pinne til de myke gummiviskerne.. Problemet er at jeg ikke vil ha de vanlige stål-viskerne..vil ha de nye gummi-viskerne.. For å feste viskerne har jeg en krok som på alle andre biler..problematikken er jo dessverre at denne "kroken" er mye bredere enn andre normale biler..derfor finner jeg ingenting som passer...får vel krype til korset og kjøpe originale hos bertel o steen Hei hei! Jeg har w202 med den nye ordningen! Jeg var på bertel o steen og skulle få tak i samme, men de sa at det ikke gikk. Jo sa jeg, jeg har jo det på min. Så sa de, nei det går ikke an. Så sa jeg, bli med meg ut. To stykker ble med meg ut å så.. Begge løftet på viskeren og klødde seg i hodet og sa "visst faen, men vi kan ikke hjelpe".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg