Hawkon88 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Tzunami: jeg svarte rs heggem som påsto at de med alutopp sku ha rød. Men.. Se hvilken bil de selger postere av på ebay.. http://www.ebay.com/itm/blue-bmw-e30-bb ... 53ef7cb029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Heggem, du som har den gamle Stryn Thermo bilen? Brant jo opp den. Gammel Fredstad-bil jeg har. Pimped i vaskahallen i Lom for snart et år siden med masse hvit lakk og dura bright felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Forza Horizon anyone? Må gjerne spille litt først, har ikke fått satt det i xboxen enda, men add meg: beem3r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Tzunami: jeg svarte rs heggem som påsto at de med alutopp sku ha rød.Men.. Se hvilken bil de selger postere av på ebay.. http://www.ebay.com/itm/blue-bmw-e30-bb ... 53ef7cb029 Er jo samme hvilken frostveske du har på bilen din for meg. Men før så tæret den blå/grønne på aluen i toppene. Derfor har det blitt sagt opp igjennom at rød er til biler med alutopp. Du svarte meg da ikke, du bare skrev du hadde blå på dine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Tzunami: jeg svarte rs heggem som påsto at de med alutopp sku ha rød.Men.. Se hvilken bil de selger postere av på ebay.. http://www.ebay.com/itm/blue-bmw-e30-bb ... 53ef7cb029 Er jo samme hvilken frostveske du har på bilen din for meg. Men før så tæret den blå/grønne på aluen i toppene. Derfor har det blitt sagt opp igjennom at rød er til biler med alutopp. Du svarte meg da ikke, du bare skrev du hadde blå på dine biler. den tiden er jo forbi for lengst? kjører rød jeg men longlife greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Tzunami: jeg svarte rs heggem som påsto at de med alutopp sku ha rød.Men.. Se hvilken bil de selger postere av på ebay.. http://www.ebay.com/itm/blue-bmw-e30-bb ... 53ef7cb029 Er jo samme hvilken frostveske du har på bilen din for meg. Men før så tæret den blå/grønne på aluen i toppene. Derfor har det blitt sagt opp igjennom at rød er til biler med alutopp. Du svarte meg da ikke, du bare skrev du hadde blå på dine biler. den tiden er jo forbi for lengst? kjører rød jeg men longlife greie Tjææ.. Bør jo ha noen som har kunnskaper som bekrefter det da. Jeg vet bare jeg selv ikke har sett noen har bekreftet dette. Skal jo være bedre korrosjonsmotvirkende stoffer og i den longlife'n da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Jeg prøvde å ha rød væske på 5-serien min, men der hadde jeg jo så mye kjølesystemkødd at det var waste å koste på seg fancy væske Ellers må jeg si at w140 er sex på hjul! De oser klasse.. Det gjør w126 og, synd at det er så få fine eksemplarer i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Nytern, du kan ikkje blande rødt med den gamle himkoken du du brukte forrige gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Nytern, du kan ikkje blande rødt med den gamle himkoken du du brukte forrige gang... Jeg brukte faktisk vodka som deo nylig! Har minibar i Ladaen og måtte sosialisere etter trening.. Da var vodkaen kjekk å ha! (Jeg drikker jo ikke) Farge har du på væske i 1-serien, Fish? Og bilder av karbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 528ia e39 dødt i forhold til e46 328ia? kjørt e46 med den motoren men ikke kjørt e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Forza Horizon anyone? Må gjerne spille litt først, har ikke fått satt det i xboxen enda, men add meg: beem3r Har du spilt det en del? Verd å kjøpe xbox kun for å få forza-serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Nytern, du kan ikkje blande rødt med den gamle himkoken du du brukte forrige gang... Jeg brukte faktisk vodka som deo nylig! Har minibar i Ladaen og måtte sosialisere etter trening.. Da var vodkaen kjekk å ha! (Jeg drikker jo ikke) Farge har du på væske i 1-serien, Fish? Og bilder av karbon? Hehe.. Er vel sprit i all deo og hårstyling på markedet i dag.. Vet ikke hva jeg har på 1'ern min. Går ut i fra det ble sjekket og ordnet på siste service på verkstedet. Carbon. Henter det på fredag. Venter med bilder. Som en teaser, det er original BMW Aerodynamic Performance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Lyst på scooter? Har en Yamaha RX1 turbo med benka 334hk til overs. Kun 65k for skiløft i 200 km/t folkens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Korr mykje sny kan æ få me på kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Noen som har en 2,8 liggendes her ? Stille her idag, står dåkke fast i sørpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg