bayerks-mach-werk Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Gromt Carbon deler er vell ikke billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Pågående selgere er jo ikke noe nytt, men pågående kjøper har jeg ikke vært borti før..Bilen min er jo til salgs; Kjøper: Hei, ka som feila denna turbo-e30`n? eu ok længe? masse rust? tar du bytte i e36? Meg: Ingenting som feiler den, bortsett fra at clutchen altså slurer på fullt trykk i 4. gear. Har ikke så lyst på E36 nei. kjøper: har en e30 2dørs om du har lyst på, om jeg får 80 mellom Meg: Nei, E30 har jeg jo fra før.. kjøper: er ikke så mye e30 i denne Meg: Har uansett ikke lyst på den. Kjøper: ok Men han skal ha for innsatsen da.. Har du Turbo E30?! Edit: Så ikke at det var du som skrev innlegget, hahahhahahahahhahaha...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Pågående selgere er jo ikke noe nytt, men pågående kjøper har jeg ikke vært borti før..Bilen min er jo til salgs; Kjøper: Hei, ka som feila denna turbo-e30`n? eu ok længe? masse rust? tar du bytte i e36? Meg: Ingenting som feiler den, bortsett fra at clutchen altså slurer på fullt trykk i 4. gear. Har ikke så lyst på E36 nei. kjøper: har en e30 2dørs om du har lyst på, om jeg får 80 mellom Meg: Nei, E30 har jeg jo fra før.. kjøper: er ikke så mye e30 i denne Meg: Har uansett ikke lyst på den. Kjøper: ok Men han skal ha for innsatsen da.. Har du Turbo E30?! Edit: Så ikke at det var du som skrev innlegget, hahahhahahahahhahaha...... Hehe, ja det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Noen som har noen gode serier å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Gromt Carbon deler er vell ikke billig Carbon koster. Men denne var det ett veldig godt tilbud på akkurat nå... Umotståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Brukt litt penger i dag. Original BMW Aerodynamic Performance frontspoiler i ekte carbon. [ Bilde ] [ Bilde ] Nam!!! Vente etter vinteren med montering eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Polakker som har vært og stjælt felger i Kristiansund nå, utenfor garasjen til. Vatn/diohrvik/andros/vassli... Gikk ikke mindre enn to timer fra de stakk av når Vatn tok de på fersken til snuten fikk tak i de, i nabobyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Polakker som har vært og stjælt felger i Kristiansund nå, utenfor garasjen til Sødalen Automobil Werkstatt . (Vatn/diohrvik/andros/vassli).. Gikk ikke mindre enn to timer fra de stakk av når Vatn tok de på fersken til snuten fikk tak i de, i nabobyen Nå ble jeg glad, Jørgen!! Fikk dere tilbake alt? Bur pakket inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Brukt litt penger i dag. Original BMW Aerodynamic Performance frontspoiler i ekte carbon. [ Bilde ] [ Bilde ] Nam!!! Vente etter vinteren med montering eller? Hehe... Spørs om jeg greier å vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Turbo-HF: Vatn stakk til Molde i sta for å hente det de tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Turbo-HF: Vatn stakk til Molde i sta for å hente det de tok Okay, høres fint ut! De får betale reiseutgiftene hans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Natta, folk1z! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Polakkene hadde tydeligvis lagt ut det de hadde tatt.. Fant ingenting i bilen visstnok -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Får vel ta meg en tur ut å låse inne alt som befinner seg rundt husveggene her da. Går ut ifra at faenskapet slipper fri, og får fortsette med raidet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Polakkene hadde tydeligvis lagt ut det de hadde tatt.. Fant ingenting i bilen visstnok -.- Fy f.... Søksmål! De får hente det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg