Jørgen Lie Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 var masse batterier og noe felger/dekk og en masse radiatorer. vis du vet hvem som mangler dette og de vil ha det igjen ring 71589000 og si hva det gjelder. bilen står i molde. Var jo en som skrev på statusen din som viste om flere plasser langs den strekninga det var forsvunnet ting.. Så sikkert enklere om du sier fra..! Hva skjedde videre da? Ble de bura inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jeg og Magnus (Spruddel) var ute å testa vinterbrakka i går! Fant i samme slengen ut at den kunne få en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Cool... en søt liten Porsche 924... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Liten og søt tass ja! Bestilte meg dette klistremerket! Litt harry kan bilen være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Det blir så gromt det Robert! Gleder meg. Men før det må vi få den litt hvitere under klistremerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 For de som ikke er kjent med Porsche 924 kan vi hurtig konstatere følgende: bakhjulstrekk, 50:50 vektfordeling (motoren foran - gearkasse/differensial bak), 1170 Kg, R4 motor (1984 cm3) som yter 125 HK ved 5800 rpm og 164 Nm ved 3500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 9,9 sekunder og topphastigheten er 205 Km/t. Reelt kan man med en frisk motor lett komme ned mot et lavt 9 tall 0-100 Km/t. I norske hastigheter vil jeg mene at den går omtrent som en E46 318i med 143 HK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Noe råskinn er den ikke på strekkene, men fy faen som den sitter i svingene, og det med tyfoon (eller noe i den duren) sommerdekk fra 2004 i 225/45-17 på regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Se denne uten å le, jeg klarer det ikke! http://www.youtube.com/watch?v=P3Bpukvdbso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Noe råskinn er den ikke på strekkene, men fy faen som den sitter i svingene, og det med tyfoon (eller noe i den duren) sommerdekk fra 2004 i 225/45-17 på regn. Porsche 924 og 944 har en torsjonsfjær bak med separate støtdemper. Torsjonsfjæren kan oppleves som litt for myk idag og coilovers istedenfor alminnelige støtdempere er derfor tingen hvis man virkelig skal hente det beste ut av det fantastiske chassiset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jeg vet det, og det gjorde meg bare enda mer overrasket over at den satt så jævlig bra Synd det ikke er sperre på dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Noen som har noen Gode serier å anbefale? Kan jo komme med "noen" forslag selv Game of Thrones Adventure/Drama/Fantasy Breaking Bad Crime/Drama/Thriller The Walking Dead Drama/Horror/Thriller Homeland Crime/Drama/Mystery Falling Skies Action/Sci-Fi/Thriller Dexter Crime/Drama/Mystery Weeds Comedy/Crime/Drama Stargate Universe Drama/Sci-Fi Battlestar Galactica Action/Adventure/Drama Fringe Drama/Mystery/Sci-Fi V Drama/Sci-Fi/Thriller Lilyhammer Crime/Drama The Wire Crime/Drama/Thriller Eureka Comedy | Drama | Sci-Fi Doctor Who Adventure/Drama/Family The IT Crowd Comedy The Big Band Theory Comedy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Noen som har noen Gode serier å anbefale? Kan jo komme med "noen" forslag selv Game of Thrones Adventure/Drama/Fantasy Breaking Bad Crime/Drama/Thriller The Walking Dead Drama/Horror/Thriller Homeland Crime/Drama/Mystery Falling Skies Action/Sci-Fi/Thriller Dexter Crime/Drama/Mystery Weeds Comedy/Crime/Drama Stargate Universe Drama/Sci-Fi Battlestar Galactica Action/Adventure/Drama Fringe Drama/Mystery/Sci-Fi V Drama/Sci-Fi/Thriller Lilyhammer Crime/Drama The Wire Crime/Drama/Thriller Eureka Comedy | Drama | Sci-Fi Doctor Who Adventure/Drama/Family The IT Crowd Comedy The Big Band Theory Comedy Suits White Collar Prison Break Top Gear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Suits White Collar Prison Break Top Gear Se der ja Takktakk! Kan forøvrig også nevne: Alphas, American Dad, Anger Management, Arrow, Burn Notice, Family Guy, Futurama, Heroes, Revolution, Royal Pains, South Park, True Blood, Two And a Half Men, How i Met Your Mother, Grimm, Sopranos, Firefly, Once Upon a Time.. Ja, jeg er glad i serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Morsomt å oppdage at noen har hacket både ebay kontoen og hotmail kontoen min.... De har heldigvis ikke klart å gjøre noe skade.. som jeg har oppdaget anyways... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Morsomt å oppdage at noen har hacket både ebay kontoen og hotmail kontoen min.... De har heldigvis ikke klart å gjøre noe skade.. som jeg har oppdaget anyways... Hvordan oppdaget du det? Har hotmail/ebay noen varslingsmekanisme ala facebook? På tide med et passordbytte all over da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg