Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Endelig ajour(?) med alt av post's osv mens jeg har vært borte, tar sin tid å titte igjennom alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 http://www.itromso.no/nyheter/article66 ... 4.facebook haha er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hvorfor skal jeg måtte se på de helsikes one direction i bakgrunnen mens jeg ser på youtube filmer? Sangene jeg hører på der er langt ifra deres sjanger... Jeg har ei heller noe ønske om å nærme meg musikken til noen konstruerte boyband som sikkert baserer sin karriere på autotune og utseende (jeg har aldri hørt de, så her er det ville antagelser fra min side)... Jeg sier det bare.. klassikere som amarillo by morning besudlet av slikt skvip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 http://www.itromso.no/nyheter/article6613795.ece#.UJi2WwAo544.facebookhaha er det mulig Litt av en fyr han Stig! For noen år siden hadde han Porsche Carerra GT, Maserati ett eller anna + flere gromme biler, svære hus osv. Han fikk vel også bygd en Audi S2 med over 700hk.. Plutselig sprakk det for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Lurer på om e38 stoler passer i hilux jeg.. hehe fuck...jeg vet... nei de passer ikke...eg har provat.... Mener jeg så en i somalia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Det gjør ikke vondt å finne det her på pulten når man kommer fra møte Bortskjemt nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hva jobber du med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Det gjør ikke vondt å finne det her på pulten når man kommer fra møte Bortskjemt nei? [ Bilde ] Er det fra hun nice assistenten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Kunne tenke meg en slik jobb selv ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Det gjør ikke vondt å finne det her på pulten når man kommer fra møte Bortskjemt nei? http://images.bimmers.no/files/j9gg8fmkfowcv7oxwxo2.jpg Jule Brus / Jule-Brus? GRØSS! Er det dyslektikere som jobber med etiketter hos Hansa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Nå snør det ganske bra i Sandvika, håper det legger seg En meter snø og stabilt -10 i fire, fem månderstid hadde vært gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hva jobber du med da? Reklame/profilering Er det fra hun nice assistenten din? Faktisk ikke, hun er ute i permisjon, skal kalve snart. (og det var ikke mi skyld) Jule Brus / Jule-Brus? GRØSS! Er det dyslektikere som jobber med etiketter hos Hansa? Alt du legger merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Nå snør det ganske bra i Sandvika, håper det legger seg En meter snø og stabilt -10 i fire, fem månderstid hadde vært gull. Snør bra i Lommedalen og! Gradestokken passerte akkurat -2 og har et sterkt ønske om at snøen blir værende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 1 STK maxjax klar til mointering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Løftebukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg