Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

316: jeg er nok desverre ikke fra bergen! Men har bodd der i 6 år nå. Uansett, uavhengig om man er fra Bergen, Hamar eller er en somalier fra Uganda, julebrus SKAL være rød. Rød er jo fargen til jula! Dette burde ikke gå an å diskutere engang, det er jo en selvfølge at den skal være rød!

Julebrus er god, og rød. Liker så Hamar sin, men det er jo egentlig Villa Champagne Farris. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med Scandic Shine. De rotet litt med å sende varene til meg, da de var på Oslo Motor Show. Dog rettet de opp inntrykket da de valgte å sende med Glossworkz Glaze for "tort og svie". Noen som har brukt Glossworkz Glaze? Kan visst for eks legges på etter polering, og før voks ettersom jeg leser på nettet. Skal visst gi en fantastisk glans!

Jeg handler all min bilpleie fra Shinerama jeg, rask levering og lave priser. Det dumme er at de er ofte tom for ting men de har igjen såpass brett varesortiment at man lett finner noe annet. Jeg holder meg mest til merker som Meguiars, Swisswax, Bilthamber, Valetpro og Dodo Juice. Iron X er forøvrig helt super, denne tar alt og er spesielt godt på felger selv om den lukter forjævlig :lol:

Du kan si jeg er godt over gjennomsnittet opptatt av å holde bilene mine strøkene til en hver tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316: jeg er nok desverre ikke fra bergen! Men har bodd der i 6 år nå. Uansett, uavhengig om man er fra Bergen, Hamar eller er en somalier fra Uganda, julebrus SKAL være rød. Rød er jo fargen til jula! Dette burde ikke gå an å diskutere engang, det er jo en selvfølge at den skal være rød!

Julebrus er god, og rød. Liker så Hamar sin, men det er jo egentlig Villa Champagne Farris. ;)

Det smaker ikke i nærheten av det samme som Villa Champagne.

Fredrik90: Ja, kjøpte Iron X for å vaske av felgene skikkelig før jeg skal polere de. Hadde opp korken i ste for å lukte, og herregud, som det lukta! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en bilshinings i ny og ne, men her i gården er det kjøring som gjelder.. Unngår saltede saltede veier så langt det er mulig, må jeg innom en er det full shine.

Skjønner ikke hvordan dere klarer å eie bil i saltland :wink:

Når sant skal sies har jeg ikke vaska en eneste bil siden September.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av sånne bilprodukter pleier jo å lukte godt, mens noen få som f eks Iron X luker ikke godt :) Når jeg voksa E90en så lukta det godteri i hele garasjen og det lukter faktisk godt av bilen ennå :D Samme med Black Wow som jeg har på de sorte listene på E34en og Swisswax Pneu Glossy som jeg har på dekka :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva putrer du rundt i da? :)

Stor forskjell på å kjøre høyreratta bil i Norge der man kjenner godt til trafikken, vs å kjøre på venstre side i nytt trafikkbilde og med helt motsatte plasseringer da :) F eks når man skal ut av en rundkjøring så må man i veien til venstre, i rundkjøringa er plasseringa annerledes, når man skal svinge i kryss uten lys er det motsatt... Verste er når man kommer mot en ny vei. Jeg har en sterk vane (med god grunn) til å kjøre til høyre hvis jeg skal mot høyre... Noe som betyr at trafikken kommer i mot. Skjedd en gang og det var litt panikkfremkallende :lol:

1976 MGB GT! Kjøpte den i England. Det var litt rart de første turene, og jeg la meg i høyrefeltet når jeg skulle til butikken en gang, men ellers gikk det helt greit. Kom meg helskinnet gjennom London også (kjørte meg bare vill EN gang)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...