Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er omvendt Tzunami :/ på den nyspilleren, så er der kun inngang på den "lille" antenna. Den passer, men får ikke inn noen radiokanaler. Så tror vi må bruke den store antenne ledningen. Den mye spilleren har bare den lille antenne inngangen. Så da trenger vi vell en overgang ifra den store til den lille? Finnes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den kontakten som er under nøklene som henger i tenningslåsen,(se på bilde forrige side) det er kun den som kan puttes i den "nye" spilleren. Er den store antenne ledningen jeg tror jeg må bruke med en overgang så den passer på den "lille" inngangen på spilleren. Er det gresk igjen ?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den kontakten som er under nøklene som henger i tenningslåsen,(se på bilde forrige side) det er kun den som kan puttes i den "nye" spilleren. Er den store antenne ledningen jeg tror jeg må bruke med en overgang så den passer på den "lille" inngangen på spilleren. Er det gresk igjen ?:/

Du må ha overgang fra den store til fakra, den lille er vel til antenne forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å ha lest at den første julebrusen var brun :) Jeg liker de røde best, nærmere bestemt fra Oskar Sylte: Rudolf og Nissens.

Ingenting slår Rudolf og Nissens!!

Den har jeg faktisk ikke smakt!

Synes klart Lerum sin er den beste. Hamar sin smaker helt greit, men smaken har jo ikke noe med julebrus å gjøre.

Svogeren min er fra Skien og han har jo selvfølgelig en julebrus favoritt som er gul #-o

JUL = RØDT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha overgang fra den store til fakra, den lille er vel til antenne forsterker.

Fakra?:o men er bare den lille som kan være der :o er ikke andre plasser å stikke inn ting XD skal e bruke den store med en overgang til den lille? Er det slik å forstå? Den lille får inn noen stasjoner, men ikke alle. Samt at det er dårlig signal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...