Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så fordi iPhone klarer noe andre telefoner klarer også så er det møkk og svindel? Kan ringe med iPhone også, det kunne min første nokia også! Svindel hele opplegget!

Fredrik: nye lumia 920 har induksjonslading, det er så gromt at det blir trangt i buksa når jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple.....Tror det betyr møkk, eller svindel på latin
Haha, looooooooooooooooooord. iPhone er så stakkarslig.

Hmm.. Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Kan dere være så snill å forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt htc titan (wp 7) også Nokia 800 (wp 7,5) de siste åra.

Nå i helgen bytta jeg til Iphone 5 fordi jeg fikk muligheten til det. Har Nokia 920 i bestilling som jeg venter på derfor tenkte jeg at Iphone 5en er noe jeg kan bruke i de ukene,pga at jeg fikk den :P

Gud bedre hvor jeg savner Windows phonen. Skjønner ikke fuzzet på iphone.

Mye er sikkert bare en vanesak, så ting blir sikkert bedre, men gleder meg til å få 920en. Fatboy puta er også bestilt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bestille meg en slik lumia. Byttet skjerm på iphonen, og den nye er så vanvittig følsom, samt at proximitysensoren som skrur av skjermen når du trykker telefonen opp i trynet ikke funker lengre. Ender med at jeg trykker inn lydløs, høyttaler og sånt mens jeg snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en tlfbutikk i dag. Utvendig er faktisk onex og s3 like stor. Jeg er ikke begeistret for windows på pc, og tror ikke jeg kommer til å være det på telefon heller.

Onex har ikke løse deler, så da kan man ikke bytte batteri hvis det blir dårlig, eller montere sånn ripebeskytter som fåes til s3.. S3 er også mye bedre på papiret, sånn rent teknisk.. Og koster 500mindre. Onex skryter av å ha bedre lydkvalitet pga beats sammarbeid, men på en mobil er det vel samme driten uansett? Jeg er bitt av hifibasillen, så akkurat det kan være avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...