Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en w124 220te som virker p være i utrolig go stand. Disse går for å være driftsikre biler men har hørt dem sliter med topp og girkasser. Noen som vet noe om dette ?

Den motoren fungerer vel greit nok til bruks bil å være ?

Vurderer å bytte ut supra'n (Toyota carina'n) min i en sånn :)

Men gidder ikke vis det er mye feil og dyre deler da toyen er å betrakte som nesten gratis å ha. :P

aldri hørt om feil på topp og girkasse...og jeg har hatt en god del w124 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl, Baileys og hjemmekontor... ZZ TOP på øreklokkene. Faktisk utrolig at jeg greier å jobbe nå. Er reklamasjonsansvarlig i en møbelforretning, har vært ute på kundebesøk, sender nå en haug med e-poster til div leverandører. Ser ut for at jeg har for store vedlegg på noen av dem, siden jeg får mail fra "Mailer-Deamon", size exceeds fixed limits... Blæh, inn å slett bilder nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en PLAGSOM skurring under s-klassen..ble verre og verre til jeg ikke ville kjøre den lenger... fant ut at ene eksosfestet hadde løsnet og gnisset.. så måtte sveise...min første sveis....tror ikke den holder så lenge...:P

Brukt vel Renati på din første sveis da??? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld brukte jeg sånn sveisemaskin som gnistra... :P

Så nå har du bare noen svidde små hårstusser igjen på skolten :mrgreen:

Neida! Ulyder i bil er det værste jeg vet, værst av alt er når man på denne årstiden gjerne får stein i bremseskjoldet :evil: Bråker og kviner noe grønnjævlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en PLAGSOM skurring under s-klassen..ble verre og verre til jeg ikke ville kjøre den lenger... fant ut at ene eksosfestet hadde løsnet og gnisset.. så måtte sveise...min første sveis....tror ikke den holder så lenge...:P

Skulle brukt tyggis vettu. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fortvilet kompis tok turen i stad og var fortvilet på 318 e46'n sin. Den brukte olje og gikk utrolig dårlig. Fant ut at det manglet pakning i oljepåfyllingslokket og en vakumslange hadde morkna vekk. Klippa til ny pakning i sånn form din egen pakning ark og byttet ut den morkne slangen med gardena på tilsvarende lengde. Funka som fy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...