Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååhhh! Fikk jeg skikkelig lyst på e38 igjen. :( Men om jeg får meg det igjen SKAL det være med navi, elseter, soltak, og gjerne v8..

Skrevet

Senk å amg felger så blir det cruise bil :)

Men tanken er å ha en billig å behagelig bil da jeg har bestemt meg for å være gjerrig på bil fronten en liten stund framover :D

Skrevet
Senk å amg felger så blir det cruise bil :)

Men tanken er å ha en billig å behagelig bil da jeg har bestemt meg for å være gjerrig på bil fronten en liten stund framover :D

Snakket om den 750iL`n over jeg. :P

Skrevet
Vurderer å kjøpe en w124 220te som virker p være i utrolig go stand. Disse går for å være driftsikre biler men har hørt dem sliter med topp og girkasser. Noen som vet noe om dette ?

Den motoren fungerer vel greit nok til bruks bil å være ?

Vurderer å bytte ut supra'n (Toyota carina'n) min i en sånn :)

Men gidder ikke vis det er mye feil og dyre deler da toyen er å betrakte som nesten gratis å ha. :P

aldri hørt om feil på topp og girkasse...og jeg har hatt en god del w124 biler...

Skrevet

Øl, Baileys og hjemmekontor... ZZ TOP på øreklokkene. Faktisk utrolig at jeg greier å jobbe nå. Er reklamasjonsansvarlig i en møbelforretning, har vært ute på kundebesøk, sender nå en haug med e-poster til div leverandører. Ser ut for at jeg har for store vedlegg på noen av dem, siden jeg får mail fra "Mailer-Deamon", size exceeds fixed limits... Blæh, inn å slett bilder nå..

Skrevet

fikk en PLAGSOM skurring under s-klassen..ble verre og verre til jeg ikke ville kjøre den lenger... fant ut at ene eksosfestet hadde løsnet og gnisset.. så måtte sveise...min første sveis....tror ikke den holder så lenge...:P

Skrevet
fikk en PLAGSOM skurring under s-klassen..ble verre og verre til jeg ikke ville kjøre den lenger... fant ut at ene eksosfestet hadde løsnet og gnisset.. så måtte sveise...min første sveis....tror ikke den holder så lenge...:P

Brukt vel Renati på din første sveis da??? 8)

Skrevet

hahahahahahah den var faktisk bra :P Jeg brukte noe som heter "Ren&Klar Honningvoks" på min første sveis for en god del år siden...

Ikveld brukte jeg sånn sveisemaskin som gnistra... :P

Skrevet

Ikveld brukte jeg sånn sveisemaskin som gnistra... :P

Så nå har du bare noen svidde små hårstusser igjen på skolten :mrgreen:

Neida! Ulyder i bil er det værste jeg vet, værst av alt er når man på denne årstiden gjerne får stein i bremseskjoldet :evil: Bråker og kviner noe grønnjævlig :(

Skrevet

Skulle brukt tyggis vettu. :roll:

Skrevet

En fortvilet kompis tok turen i stad og var fortvilet på 318 e46'n sin. Den brukte olje og gikk utrolig dårlig. Fant ut at det manglet pakning i oljepåfyllingslokket og en vakumslange hadde morkna vekk. Klippa til ny pakning i sånn form din egen pakning ark og byttet ut den morkne slangen med gardena på tilsvarende lengde. Funka som fy. :)

Skrevet
alle vet om detta med m50 insug på b28 osv, kan en hente noe mer med å sette på s50 insug?

Tja, kanskje pittelitt om du har sprut. Det finnes adapter, men hele opplegget koster nok mer en det smaker, kontra m50 innsug :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...