Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Enkelte bør beskyttes mot seg selv..

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/1 ... t-av-norge

Om det hadde gått an å gjort det på det viset hadde jeg vurdert det samme! Meldt meg "ut" av samfunnet, ikke betalt skatt men samtidig ikke få noe goder fra staten. Så lenge man ikke driter ut 3-4 unger og røyker 40 om dagen tror jeg at jeg hadde gått klart i pluss! Skatter MYE i løpet av en livstid, har nok råd til noen private legekonsultasjoner for det man skatter. Bare passe på å melde seg ut etter at man har studert og fått seg jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært nestleder for et par år tilbake, når jeg var der! :P men hvordan er det å jobbe for johnsen egentlig? makan til gris når det kommer til soldatjenter? :P drink og grafsing, free on the house :P

Haha, hvilket år var du her? :P helt ok når man kommer overens med han ;) er vel bare meg han liker så xD hahahahah, ja det stemmer! Han elsker små rips ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel blasfemi i kristendommen også.... Just sayin...

Nei, ikke på den samme måten. De land der kristendommen er den dominerende religionen er også alt overveiende demokratiske land med en høyt utviklet rettsstat. Man blir ikke tiltalt for blasfemi hvis man f.eks sier at man er ateist eller homofil i disse landene... og langt mindre utsatt for en rettskraftig dødsdom for det samme.

I demokratiske land er religion og seksuell legning en privatsak (i hvilken grad de enkelte landene er liberale når det gjelder homofili varierer imidlertid). Man skiller med andre ord mellom religion, politikk og elementære menneskerettigheter. Dette er dessverre ikke tilfellet i land der Islam er den dominerende religionen. Med et par unntak (f.eks Tunisia og Malaysia) er muslimske land (statsreligion) fraværende i listen over land med fulle demokratiske rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært nestleder for et par år tilbake, når jeg var der! :P men hvordan er det å jobbe for johnsen egentlig? makan til gris når det kommer til soldatjenter? :P drink og grafsing, free on the house :P

Haha, hvilket år var du her? :P helt ok når man kommer overens med han ;) er vel bare meg han liker så xD hahahahah, ja det stemmer! Han elsker små rips ja ;)

Var der 09/10, så begynner å bli noen år siden :o hvordan er "strippe"kveldene der nå a? like dårlige russiske horer som flasher buskene sine? :P

(8) det er fredag, så hva skjer a?(8)

Første pilsen poppa, digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...