Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå bor jeg faktisk MIDT i byen i de nye grønlandskvartalene og der er det bråk KONSTANT! Man blir vant til det og legger ikke merke til sirener og skriking etc...Men når jeg besøker foreldrene mine på stovner så er det en helt annen type stillhet der...nesten skremmende stille...

Broren min bor i Mandallsgate er vel svært nære deg såvidt jeg vet uten å gå inn på akkurat hvor du bor, han forstår ikke hva jeg mener når han bor oppi sjenerende bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bor jeg faktisk MIDT i byen i de nye grønlandskvartalene og der er det bråk KONSTANT! Man blir vant til det og legger ikke merke til sirener og skriking etc...Men når jeg besøker foreldrene mine på stovner så er det en helt annen type stillhet der...nesten skremmende stille...

Broren min bor i Mandallsgate er vel svært nære deg såvidt jeg vet uten å gå inn på akkurat hvor du bor, han forstår ikke hva jeg mener når han bor oppi sjenerende bråk.

Da hører han og jeg samme bråket daglig 8)

Men vi som bor såpass sentralt blir fort vant med bråket...Er bare når man er utenfor oslo i stille områder at man føler den gode stillheten..

Kjører broren din forresten en delfingrå E60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt tid før jeg ble vant til trafikkstøy selv, brukte litt tid å få sove første måneden etter at jeg flyttet fra stilalandet og nærmere byn.. Meen blir nok å flytte ut igjen til sommeren. Er blitt ganske lei av 50kvm leilighet. Ikke har jeg garasje heller.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en litt annen type bråk som forekommer der jeg bor vertfall. Lite skriking og sirener, men spesielt på høsten når hjorten har brunsttid så står den å brøler høyt og lenge ikke langt unna huset mitt. Det kan være drygt å høre på innimellom :P

Hehehe... vi plages av noen fasaners skriking og fjern kurauting (steinalderkuer) fra en hobbygård. Vi bor kun 12 Km fra Århus (omtrent som Sandvika i forhold til Oslo) og har kun skog og mark som nabo. Det er deilig og jeg kommer aldri til å flytte tilbake til en storby igjen. Jeg er født og oppvokst i Oslo (Vinderen)... og bodde i byen frem til jeg var 33 år gammel. Det er merkelig hva familie og barn gjør med deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bor jeg faktisk MIDT i byen i de nye grønlandskvartalene og der er det bråk KONSTANT! Man blir vant til det og legger ikke merke til sirener og skriking etc...Men når jeg besøker foreldrene mine på stovner så er det en helt annen type stillhet der...nesten skremmende stille...

Broren min bor i Mandallsgate er vel svært nære deg såvidt jeg vet uten å gå inn på akkurat hvor du bor, han forstår ikke hva jeg mener når han bor oppi sjenerende bråk.

Da hører han og jeg samme bråket daglig 8)

Men vi som bor såpass sentralt blir fort vant med bråket...Er bare når man er utenfor oslo i stille områder at man føler den gode stillheten..

Kjører broren din forresten en delfingrå E60?

Kjører vel en grå/sølv E46 touring, samt en Impreza GT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...