Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Går bedre enn man skulle tru til å veie 2.8tonn! Sitter et Magnaflow 3" raceanlegg på den og, fyttikatta for et vræl den produserer når men trør til 8) Skal ikke se bortifra at den kompressormates over vinteren og hehe ;)

Har tjuvlånt den et par ganger :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du å dra pistolen litt ut. Det bruker å funke for meg :)

Funker somregel for meg også.

Hender seg jeg møter på motvillige pumper, å da prøver jeg å vri de fra side til side, dra de ut litt, og ikke minst trykke veeeldig forsiktig på pistolen, for så å bare øke trykket gradvis.

Får alltid full tank uten nevneverdig strul.

Må jo ha noe med utluftingen å gjøre, forsetiller jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du å dra pistolen litt ut. Det bruker å funke for meg :)

Funker somregel for meg også.

Hender seg jeg møter på motvillige pumper, å da prøver jeg å vri de fra side til side, dra de ut litt, og ikke minst trykke veeeldig forsiktig på pistolen, for så å bare øke trykket gradvis.

Får alltid full tank uten nevneverdig strul.

Må jo ha noe med utluftingen å gjøre, forsetiller jeg meg.

Ja må nok være noe lufte greier.. jeg trykte så vidt inn, slik det tok lang tid og fylle 1 liter men likavel stoppa det.. :^

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern hadde excursion v10 da den kom. Utrolig fin ferie bil :)

Broder'n har handla excursion med v8 diesel nå.

Chippa til 350 hk og 1100 nm og gjør 0-100 på rundt 7 sek.

Genial den chippinga på di bilene. Er en liten unit man plugger inn i bilen som man har oversikt over alt fra eksos temp, feilmeldinger på div komponenter, drivstoff økonomi etc.

Er liksom diagnose og alt i ett. Kan og justere hvor effekt foring og sånn og.

Hørtes ganske jalla ut den chipp greia der.. :P Slikt som bare plugges inn er jo somregel bare tull, tenker da på boks tuning :)

Er ikke boks tuning. Man plugger jo i en pc når man chipper fks BMW og. Bare at her har man i en unit hele tiden. Inni diagnose pluggen inni bilen. Veldig sjekt da man har full oversikt hele tiden om alt er på stell.

Jeg mener den saken er veldig genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern hadde excursion v10 da den kom. Utrolig fin ferie bil :)

Broder'n har handla excursion med v8 diesel nå.

Chippa til 350 hk og 1100 nm og gjør 0-100 på rundt 7 sek.

Genial den chippinga på di bilene. Er en liten unit man plugger inn i bilen som man har oversikt over alt fra eksos temp, feilmeldinger på div komponenter, drivstoff økonomi etc.

Er liksom diagnose og alt i ett. Kan og justere hvor effekt foring og sånn og.

Hørtes ganske jalla ut den chipp greia der.. :P Slikt som bare plugges inn er jo somregel bare tull, tenker da på boks tuning :)

Er ikke boks tuning. Man plugger jo i en pc når man chipper fks BMW og. Bare at her har man i en unit hele tiden. Inni diagnose pluggen inni bilen. Veldig sjekt da man har full oversikt hele tiden om alt er på stell.

Jeg mener den saken er veldig genial.

Ja men da skjønner jeg, tenkte som sagt på bokstuning jeg :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ta det ut og kjøpe et nytt på TESS eller noe? Står på det hvilket lager det er.

Greide å rote det bort.. Men fant målene på gs nå,

Kulelager svinghjul (15X32X10

Er 15mm innvendig diameter, 32mm utvendig og 10mm bredt da sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg alltid har lurt på men aldri fått helt svaret på. Hva er det som gjør at pumpen stopper når det er full tank?

http://auto.howstuffworks.com/fuel-effi ... l-tank.htm

Så det er altså ikke ett kamera og en mikroprosessor som ligger i tuppen på pistolen.. :-k

Overraskende enkelt og genialt system i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal/må ein bmw eigar lika tekno/nymotens musikk? Føle alle youtube-musikk linkane som blir lagt inn her er datamusikk.

Får bli den første? å legga inn ein gammal rock

Anbefale å høyra viss du lika el-gitar.

Frank Zappa var stor... sønnen Dweezil er ikke mindre stor. Dette NRK intervjuet av Espen Beranek Holm er definitivt verdt å bruke tid på hvis man er interessert i Frank Zappa... 8)

http://www.nrk.no/video/dweezil_zappa_s ... 22D51FC6B/

http://politiken.dk/ibyen/nyheder/musik ... aa-amager/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...