Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For noen uker siden sa jeg at jeg var møkk lei politi viruset, nå kommer det jo inn 4 pcer daglig her som har fått det viruset har jo blitt stor butikk for meg det viruset :P

Hva er politiviruset? Hørtes ikke ut som noe man vil ha i dobbelt forstand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden sa jeg at jeg var møkk lei politi viruset, nå kommer det jo inn 4 pcer daglig her som har fått det viruset har jo blitt stor butikk for meg det viruset :P

Skjer med det? har ikke fått inn en eneste en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er bagasjeromsplassen i en E46 touring når det kommer til barnevogn?

Er det OK plass, eller fyller det rimelig greit opp baki? :)

Har en eldre vogn, så den blir ikke på størrelse med en laptop som de nye vognene gjør når du klapper dem sammen.

en kompis som har det.. å de får vogna greit inni.. å den er vel noen år gammel.. er det jeg skal ha ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden sa jeg at jeg var møkk lei politi viruset, nå kommer det jo inn 4 pcer daglig her som har fått det viruset har jo blitt stor butikk for meg det viruset :P

Skjer med det? har ikke fått inn en eneste en

Politi virus er en trojaner som sperrer alle funksjoner når du kommer inn i skrivebordet og ber deg betale en bot.

Grunnen til det kalles politi virus er pga det ser politi logo og ref. fra norges grunnlov osv ;)

Jeg aner ikke hvordan folk får det, en mann fikk det mens han var på ferie og pcen sto på.

Er riktignok bare menn som kommer med pcer så har mine misstanker om hva de har vært på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satset på e39 touring, de ligger lavere i pris, så du vil få en i bedre stand mot en e46 touring i samme prisklasse ;)

Det er heller ikke vanskelig å finne greie e39 touringer som treffer dine krav, så her er det bare å velge og vrake! ;) jeg tror jeg ville sett mot preface 520 eller 525 diesel, mtp kjøring med henger, og den virker ikke så dø ellers heller ;) 525tdsa'n min dro faktisk aaaaaakkurat fra 523'n, så det, pluss mulighetene for oppjustering av effekt, gjør det nok til et bedre alternativ, iallefall som bruksbil ;)

Takk for tipset! Jeg har også sett litt på 528ia. Hvordan forbruk har disse bilene? Går vel noe bedre enn 520 og 525 diesel regner jeg med. Det beste for meg hadde vært en 525 diesel, da jeg har et stykke fram og tilbake fra jobb. Preface blir det nok uansett, men den skal eventuelt få litt mods :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt :shock: Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei......

Han leker overhodet ikke med andres liv i forhold til det 99,999% av de norske bilistene gjør. Ser jo bare på første snøfallet hvor mange udugelige og livsfarlige sjåfører som faktisk ferdes på veiene. Bare det å ta seg en kjøretur en hvilken som helst dag gjør at du møter/ser tusener av MYE farligere sjåfører enn det disse proffe, tidligere banekjørerne er. :wink:

Ikke vondt ment, men det der var ett utrolig dårlig argument.

Det er stor forskjell på å ligge i 250+ på offentlig vei og det å være for lat til å legge på vinterdekk i god tid.

For noen år siden mista 2 svenske jenter livet da en slik "helt" dro i sida på bilen deres i ca 200..

Og det hjelper faen ikke om idioten er aldri så mye "proff", han styrer ikke hva andre gjør.

I den farta rekker man faen ikke reagere om noen kommer ut bak en hekk med bilen full av unger foreksempel!!

Det kan like gjerne være noen du er glad i som sitter i den bilen, hvor jævla tøft synes du det er da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider blei eid av han her gitt, INGEN har vært galere enn han her:

R.I.P 2011

Idiot, godt han er dau

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Ghostrider og Turborider har etter min oppfatning noe av det mest vellykkede livet jeg har sett noen ha... Tenk det adrenalinkicket! Det er noe annet enn å råtne i en ny Toyota og ha en meningsløs/grå hverdag som alle nordmenn har =P~

Kan godt kalle meg pingle, tåler det :roll:

Du mangler jo noe i toppen, om du ser opp til disse personene som leker med andres liv på den måten, skryter av seg selv, med masse filmer når de setter uskyldige liv i fare. Skulle vært din familie han smalt med, så skulle vi sett å kul du syns han var. Idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satset på e39 touring, de ligger lavere i pris, så du vil få en i bedre stand mot en e46 touring i samme prisklasse ;)

Det er heller ikke vanskelig å finne greie e39 touringer som treffer dine krav, så her er det bare å velge og vrake! ;) jeg tror jeg ville sett mot preface 520 eller 525 diesel, mtp kjøring med henger, og den virker ikke så dø ellers heller ;) 525tdsa'n min dro faktisk aaaaaakkurat fra 523'n, så det, pluss mulighetene for oppjustering av effekt, gjør det nok til et bedre alternativ, iallefall som bruksbil ;)

Takk for tipset! Jeg har også sett litt på 528ia. Hvordan forbruk har disse bilene? Går vel noe bedre enn 520 og 525 diesel regner jeg med. Det beste for meg hadde vært en 525 diesel, da jeg har et stykke fram og tilbake fra jobb. Preface blir det nok uansett, men den skal eventuelt få litt mods :)

Dette er bil for deg thewiz :applause:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37992080

Bruker vel 0.6-0.7 på milen :) Kjip farge, men med litt mods kan den bli ganske så tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...