Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har opplevd detta før?

er en e46, 316

får ikke festa den bolten igjen på bærebrua. den har en torx i midten til og holde igjen med, men kommer ikke til med noe vertøy, å bærekula bare snurrer når jeg drar til bolten.

[ Bilde ]

om det går an å sette en jekk under kula så den blir pressa opp så holder den seg stort sett stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...så du liker å bo der du bor kun for å få sånn "dubai" feeling? :P

Billettøren på ferga trodde et øyblikk at det hadde kommet enda en 750i av typen sølvfarget til området, men det var bare min med gruscoating. ;)

Er vel null rust på bilen din? Masse sandblåsing all the time :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg finner et prosjekttråd med oransje detaljer i interiøret?

tzunami gjorde dette på sin gamle bil :P

Thank you. Fant den råe farge komboen, nå skal jeg overbevise kjerringen :lol:

Thanks man! :D Den falt godt i smak hos overraskende mange :o:lol: kjør på! savner det å være litt sprø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Var på byn i går. Husker alt utenom de siste 30min. På den tiden har jeg fått et sår i pannen og mobil og lommebok er borte. Om jeg er blitt slått ned eller bare gått på trynet har jeg ingen anelse om.

Forferdelig surt og miste alt, og vannvittig med stress etterpå.

Er vel igrunn kun din egen feil? Selv om sånt er surt....

Nja, litt min feil er det jo, men at folk ikke kan holde fingrene fra fatet er helt utrolig. Fant ut at jeg har fått hjernerystelse og da var det visst ikke så greit å kjøre bil, så det endte med en uke sykemelding...

Når man kommer til det punktet at man ikke kan gå beruset rundt i bergens gater uten å bli ranet, da er det noe feil.

Noen som vet hva som kan skje nå som noen har mitt personnr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva de på gymmen tenkte på morgenen i dag da jeg svimte av midt under økta, haha:P Aldri gjort det før, så var spesielt.

Begynte å gå sikksakk, så gikk øya i kryss, og så bare hvitt og svart...Men kviknet like fort til som det skjedde.

Det der er kjipt, skjedde meg i sommer helt plutselig. Helt jævlig følelse når du begynner så se svar å hvitt, følte jeg skulle daue for å være ærlig :lol: Hadde trent i over ett år men var kanskje litt for opptatt av å øke på vektene, løp først 10 min på mølla før jeg satt igang med vekter. Begynte etterhver å føle meg kvalm så jeg gikk på toalettet for å fylle vannflaska som jeg alt hadde druket opp, da begynte jeg å svimle å føle meg jævlig. Tenkte at jeg kunne faen meg ikke svime av her inne på trengssenteret så jeg sjangelt ut på utsiden, fikk litt noia da jeg ikke fant noen benker jeg kunne legge meg på så jeg ville bort til bilen hvor jeg kunne sette meg. Tross at jeg nesten ikke så noe så klarte jeg å peile meg inn på E34en blant alle bilene, tror jeg krøp de siste meterne bort til bilen før jeg fikk karret meg inn og opp i setet og lagt ned seteryggen. På dette tidspunkter hadde dama merket at jeg hadde forsvunnet så ho kom jo ut akkurat i tide til å se meg rive opp døra og spy som faen, først etter det følte meg meg ok igjen :roll:

Og jeg er ikke i tvil om at det så rart ut, nesten så jeg var flau når jeg har trent der i ettertid :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...