wicky124 Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 jeg og dama bor på 80 kvadrat 3 roms....synes det er lite jeg
Dan Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 316: Var det ikke du som klagde over at "The Italian Job" ble tatt av plakaten på TV2 for litt siden? Den går i kveld kl. 22.40
fish Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Fy faen, tenk å komme over noe som dette, hadde gått for meg... Svær låve med gjensveisede dører og full av nedstøvete og gamle biler.. http://thechive.com/2011/01/21/mysterio ... 14-photos/
Fredrik Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Nesten nazi. Sludder... den tyske ørn stammer fra 1200 tallet. http://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Germany
knut_olestad Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Fy faen, tenk å komme over noe som dette, hadde godt for meg... Svær låve med gjensveisede dører og full av nedstøvete og gamle biler..http://thechive.com/2011/01/21/mysterio ... 14-photos/ http://www.sportscarmarket.com/news/270 ... or-fiction
Fredrik Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 jeg og dama bor på 80 kvadrat 3 roms....synes det er lite jeg For to mennesker i Oslo er dette faktisk ganske god plass i 2011. Utfordringen kommer den dagen dere evt. får barn. Vi har et hus med en boligflate på 180 kvadratmeter, men siden vi er fire i familien disponerer vi 45 kvadratmeter hver. Altså kun marginalt mer enn hva dere har.
Jordfræsar Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 80m2 er mye for 2 ja. I studietia bodde jeg på 15m2. Det var saker det! The Italian Job ja: Elsker de vakre oversettingene som Tynne-Pete Go´filmen det!
eeikenes Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Hørte jeg noen sa ''dassruller''? Jeg var nettop på klassetur til Island og da virka det som om, viss du ikke hadde minimum 1 meter mellom hjulbuen og bakken så var du ikke ''kul'' Dette var ganske så normalt der oppe. Men ser jo litt kult ut og da Edit: Men mødte faktisk på denne frekke saken og
[space] Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Jeg tenkte også før mitt besøk på Island at det er et idiotisk sted å ha sportsbil, og skjønte ikke hvorfor det var så mange sportsbiler til salgs derfra under finanskrisa. Når jeg da kom på besøk dit skjønte jeg det. De har flotte jevne veier, som snor seg rundt i fantastisk landskap. Mye bedre veier enn vi kan skryte av her på Østlandet. Hadde jeg bodd på Island hadde jeg definitivt hatt en sportsbil i garasjen. (I tillegg til en Arctic Truck for "toppturer" ) 80kvm er ikke dårlig til å være i Oslo nei, men kommer en seg litt ut av byen bor jo "alle" i eneboliger til en lavere eller tilsvarende pris som den lille Osloleiligheten. Vi er jo nå 4 stk på 98kvm, som jo egentlig er romslig, så lenge gutta er små, men for meg som er oppvokst i hus, blir det nok enebolig neste gang vi flytter. Drømmer om gårdsplass med dobbelgarasje, hobbyrom, kinorom/tvstue, solrik veranda, walk-in closet osv osv. Flytter jeg tilbake til Fredrikstad er det oppnåelig, og da med ekstra penger på konto etter salget av leiligheten her. (som kan brukes til innhold i garasjen ) Vi snakker da selvfølgelig også 3 timer reisevei til jobb hver dag, noe jeg har vært gjennom før. Det frister IKKE til gjentakelse, så enn så lenge klarer jeg meg med 7 min på sykkel til jobb, mot å bo litt mindre og være hjemme fra jobb 15.30-16.00 hver dag.
S.Arnesen Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Hørte jeg noen sa ''dassruller''? Jeg var nettop på klassetur til Island og da virka det som om, viss du ikke hadde minimum 1 meter mellom hjulbuen og bakken så var du ikke ''kul'' Samboeren min er islandsk statsborger, og ho hater lave biler med store felger Alt handler om store firhjulstrekkere. Favorittene hos ho er hummer osv... Space: Sportsbil er absolutt fornuftig på island. Den ene riksveien som går igjennom landet er helt utrolig, og det er verdt å ha en spesiel bil å kjøre når man skal kjøre søndagstur igjennom landet
eeikenes Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Enig der, vi kjørte uheldig vis bare buss da vi var 28 stk. Men et ganske sykt landskap, og ganske så fin den veien som strekker seg gjennom der Jeg er værtfall slik, enten skal bilene være lave eller veldig høye Edit: Mødte og på en e39 m5 i full frisprang, men fikk ikke tid til og ta bilde
S.Arnesen Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 det som er litt morsomt med island er at det er i teorien total forbud mot å kjøre ut i villmarken for å ha det gøy, men "alle" har jo redskap som er laget for å kjøre i villmarken. hehe
M|Fjeld Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Det finnes jo heller ikke politi som kan kontrollere hverken fart eller ferdsel i utmark Og veiene er fantastiske!
Tom K Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Sola varmer godt allerede, jeg har derfor kasta klærne og funnet fram gressklipperen
spruddel Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Fint bilde av deg PS: Du må stille datoen på kameraet. Sol og fint her også, så jeg ba kjerringa om å vaske bilen før jeg fortsetter med polering EDIT: Må be henne bruke mer såpe på bilen, såpe har jo blitt dyrt Har fjernet knappen på "shortsen", viktig å unngå riper
Anbefalte innlegg