Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, den der har det vært snakk om her før også :P

Like fæl nå som den var da, hehe

Vet ikke helt hva de tenkte på da de ville bruke den vingen

eller valgte rødt intreør?

Ett spm ser den bilen bare har aux i midtkonsollet mens min som er 2010 modell har aux og usb i midten har det noe med årsmodell eller hifi anlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den der har det vært snakk om her før også :P

Like fæl nå som den var da, hehe

Vet ikke helt hva de tenkte på da de ville bruke den vingen

eller valgte rødt intreør?

Ett spm ser den bilen bare har aux i midtkonsollet mens min som er 2010 modell har aux og usb i midten har det noe med årsmodell eller hifi anlegget?

Hehe, jeg synes hvit bil og imola interiør faktisk er litt kult.

Så for meg hadde det passet, men felger og vinge gjør den bilen rett og slett stygg :P

Det har med hifi anlegget vil jeg tro, siden jeg fikk opplyst at usb er tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da rart? Har ikke slitt med det problemet før pga. kulde, Merca har dyppvarmer i spylervæsketanken, altså en sløyfe fra kjølekretsen går gjennom tanken slik at den holder en god driftstemp :)

Jeg har savnet denne geniale fasiliteten helt siden jeg solgte min W124 i 1993. Jeg har faktisk vurdert å få laget en spesialløsning til min E46. Det er god plass på siden foran i motorrommet på en E46 med rekkefirer... :)

Nå er det sannelig skikkelig vinter her i Danmark også... 9,5 kuldegrader utenfor... :P

Man får kjøpt sett for ettermontering, sto vel noe om det i enten vg eller dagbladet i fjor vinter.

Edit: http://www.ebay.com/itm/NEW-AlphaTherm- ... 0578067494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen så lei jeg er av folk som skriver "Stikke på progym en tur og slite litt!" osv osv.

Ja, du trener. Grattis!

Haha, du er ikke alene om det :P

Men det er mye værre med de som skriver hva de gjør hvert eneste minutt hver eneste dag -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da rart? Har ikke slitt med det problemet før pga. kulde, Merca har dyppvarmer i spylervæsketanken, altså en sløyfe fra kjølekretsen går gjennom tanken slik at den holder en god driftstemp :)

Jeg har savnet denne geniale fasiliteten helt siden jeg solgte min W124 i 1993. Jeg har faktisk vurdert å få laget en spesialløsning til min E46. Det er god plass på siden foran i motorrommet på en E46 med rekkefirer... :)

Nå er det sannelig skikkelig vinter her i Danmark også... 9,5 kuldegrader utenfor... :P

Man får kjøpt sett for ettermontering, sto vel noe om det i enten vg eller dagbladet i fjor vinter.

Takker... Google er vår venn... :)

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=597840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...