Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

2 av 3 eksamener overstått! :D

Siste på onsdag, så er det juleferie frem til 7 januar!!

Noen som har prøvd nfs: most wanted?

Tenkte å gå til handel av noen spill etter eksamen på onsdag xD

Noen nye/eldre spill som anbefales?

Kjøpte most wanted her om dagen, og første inntrykket mitt var dårlig men ga spillet en sjanse og det er helt greit.

Vil ikke anbefale det hvis du er utolmodig osv for er en del loadning osv der (ps3).

pluss at du får bare trimmet bilen i sånne ferdig kitt.

Kjøp heller black ops eller noe annet morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er jo ikke nye akkurat, men det er litt det jeg liker med dem, de er ikke for gamle, og ikke for nye, så man kan skru litt selv uten at ting må inn på verksted for å slette feilmeldinger, kodes osv osv :P

Men som en ren driftsikker familiebil så er det nok andre som stiller like sterkt i den klassen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er jo ikke nye akkurat, men det er litt det jeg liker med dem, de er ikke for gamle, og ikke for nye, så man kan skru litt selv uten at ting må inn på verksted for å slette feilmeldinger, kodes osv osv :P

Men som en ren driftsikker familiebil så er det nok andre som stiller like sterkt i den klassen ja!

E61 er fremdeles for dyr bil..derfor er det vel smartere med en S211...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte most wanted her om dagen, og første inntrykket mitt var dårlig men ga spillet en sjanse og det er helt greit.

Vil ikke anbefale det hvis du er utolmodig osv for er en del loadning osv der (ps3).

pluss at du får bare trimmet bilen i sånne ferdig kitt.

Kjøp heller black ops eller noe annet morro :D

Ja, er det jeg ikke er så sikker på da, savner det å kunne fikse mye på bilen selv..Men sånn rent kjøremessig? Moro? :)

Nja, blops 2? Jeg blir så fort lei, og det er jo ikke store forskjellen fra blops og blops 2..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte most wanted her om dagen, og første inntrykket mitt var dårlig men ga spillet en sjanse og det er helt greit.

Vil ikke anbefale det hvis du er utolmodig osv for er en del loadning osv der (ps3).

pluss at du får bare trimmet bilen i sånne ferdig kitt.

Kjøp heller black ops eller noe annet morro :D

Ja, er det jeg ikke er så sikker på da, savner det å kunne fikse mye på bilen selv..Men sånn rent kjøremessig? Moro? :)

Nja, blops 2? Jeg blir så fort lei, og det er jo ikke store forskjellen fra blops og blops 2..? :P

sånn bortsett fra att trimming av biler osv ikke er så bra i det spillet, så er kjøringa morsom, litt vannskelig og svinge i starten men det kommer seg fort :P

ett stort pluss er att man kan kjøre e92 m3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Om jeg skal ha stv så heller jeg mot mercedes s211... penere i designet samt får dem ganske billig.. S210 har vel mye bedre plass baki bagasjen men er for "gammal" pluss meget utsatt for rust.. Bmw har igrunn bare E39 i den kategorien/prisklassen og den blir for..oldschool for min del...

Jeg ser at du er interessert i E38, men den modellen er faktisk et par år eldre enn E39. E38 og E39 er hhv. 19 og 17 år gamle som serier. E46 er rene ungsauen i denne sammenhengen med sine 15 år... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Om jeg skal ha stv så heller jeg mot mercedes s211... penere i designet samt får dem ganske billig.. S210 har vel mye bedre plass baki bagasjen men er for "gammal" pluss meget utsatt for rust.. Bmw har igrunn bare E39 i den kategorien/prisklassen og den blir for..oldschool for min del...

Jeg ser at du er interessert i E38, men den modellen er faktisk et par år eldre enn E39. E38 og E39 er hhv. 19 og 17 år gamle som serier. E46 er rene ungsauen i denne sammenhengen med sine 15 år... :)

Joda er klar over at e38 kom før e39...men som det ble nevnt i en annen tråd... "sjuer er sjuer"... E39 blir for meg litt..gammelmodig.. E38 har fremdeles litt klasse over seg...

Men gjenstår å se hvor stort bagasjerommet er før man tenker på kjøp... MEN!!! siden E38 er snart 20 år gammel så får dette innlegget til å føle meg VELDIG gammel... Husker fremdeles når E38 / w220 var splitter nye modeller... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 E39 er fortsatt griselekker! Og hvem hadde trodd at latterlige M3 CSL E46 snart er et 10 år gammelt design?

Hvis man tenker tidsløst så er jeg veldig imponert over E60 designet, ser fortsatt moderne ut i dag (trenger ordentlige felger og M-fangere!). Første Z4 er jeg ikke ordentlig fan av, men den ser hvertfall ikke utdatert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker E38, men etter som tiden går synes jeg faktisk at E39 tåler tidens tann bedre (spesielt som facelift). Det er litt det samme med E46, men da som coupé og facelift. Jeg er ellers helt enig med deg Wicky når det gjelder hvor fort tiden går vedr. bilmodeller. Jeg skal ikke si at jeg husker det som igår, men det føles ikke så lenge siden at f.eks E30 kom på markedet... :?

Noen bilmodeller husker man selvfølgelig bedre enn andre at kom på markedet... W201, W124, R129, E34, E36, E38, E39. Jeg husker faktisk også svakt at W123 kom på markedet. En tante kjøpte en ny 200 en eller annen gang i 1976. Jeg husker ikke situasjonen, men jeg husker bilen og at den var helt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det jeg ikke er så sikker på da, savner det å kunne fikse mye på bilen selv..Men sånn rent kjøremessig? Moro? :)

Nja, blops 2? Jeg blir så fort lei, og det er jo ikke store forskjellen fra blops og blops 2..? :P

sånn bortsett fra att trimming av biler osv ikke er så bra i det spillet, så er kjøringa morsom, litt vannskelig og svinge i starten men det kommer seg fort :P

ett stort pluss er att man kan kjøre e92 m3 :D

Det er bra, da kan jeg nok nyte det spillet ^^,

Jeg fikk Forza Horizon i gave. Det er veldig NFS-ish... Men likevel gøyere, kulere biler (man starter med en VW Corrado f. eks.). Digg grafikk og virker mye mer gjennomført enn NSF-serien (som jeg aldri har vært imponert av etter PS2-titlene...).

Skulle gjerne prøvd Forza, spesielt Horizon..men det er bare til Xbox :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...