Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

6 mnd uten røyk :):)

Gratulerer. Jeg må snart manne meg opp til å slutte igjen.

Jeg byttet ut røyken i snus rundt Januar 2009, men så ble e30en knust i juli, da begynte jeg igjen på dagen. Nå røyker jeg rundt 20 sigaretter i uken + snus. :(

Takk. Jeg snuste litt en stund for å prøve meg på "kutte ned antall sigaretter" taktikken, men etter rundt 4 måneder, følte jeg at jeg ble avhengig av snusen.

Så da bestemte jeg meg for å legge begge tingene på hylla. Nå er det bare snus av og til i helgene, for å dempe på evt. røyksug (når alle venner står utenfor og røyker). Og en feit nyttårs-cigar, men det er helt greit og lov i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og cruisa litt med to kompiser igår som også har E65....tre stk e65 vekker ganske mye oppmerksomhet hos lovens lange arm....de fulgte etter oss i 20min....så plutselig var de 5 politibiler som omringet oss på en p-plass på majorstua...haha :P Og siden ingen hadde noe "ulovligheter" på seg, så ble vel alle dimmitert..men når de ikke fant noe galt starta de med "ja er bilen lovlig senket?nok mønster i dekkene?få se om tåkelysene bak lyser med korrekt styrke" tapere...

Men når jeg poengerte at ene frontlyset på vitoen dems ikke fungerte så sa dem ;

Politi: Ikke så enkelt når man sitter bak rattet

Jeg: Er man ikke som fører av bilen pliktig til å følge trafikk regler til enhver tid?

Politi: Ehm...jo men er ikke så enkelt bak rattet..

Jeg: det kommer opp varsel i dashbordet når en lampe ikke fungerer

Politi: ja og poenget ditt er?

Jeg: det er 2500kr i forelegg for ett ikke fungerende frontlys som er påbudt

Politi: vi må rykke ut til ett annet oppdrag

Jeg: jah.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tatt i "rutinekontroll" på Kjelsås (for de som ikke vet, en ganske hvit flekk i Oslo) 3 ganger i løpet av 2 uker i min gamle E30 touring. Ganske sjukt..

Men kjører man 3x 7-serier så vekker man jo oppmerksomhet. Jeg hadde bare en sliten drittbil som kjørte til venner som bor i fine strøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, den så veldig trashy ut da :P Ofte ødelagt baklykt (dårlig kontaktpunkt), hjemmespray sorte felger, litt bulker her og der. Snuten tenker sikkert "gammel BMW = muffens" Men slapp det der med E34en min (den var strøken utvendig, uten bulker, rust eller noe som helst jalla - kanskje derfor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrykkningskjøretøy er fritatt for veldig mange lover og regler, bla loven om lysbruk, de kan fint kjøre rundt med manglende lys i en kortere periode, slikt repareres ved passende anledning

Spør du meg burde vel kanskje lys være i orden skal man først kjøre litt fort og snirkle seg frem i trafikken?

Men "reparere ved passende anledning", sånn er det da faktisk med privatbiler også? Hvis det pæra ryker mens du kjører, er det vanskelig å oppdage det før man sjekker det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Winchester.

Var isbanekjøring på Aspelund (troms) igår. Skal se igjennom bildene som ble tatt. Kansje kommer det ut ett par her. Var et rimeli greit oppmøte der. Og en god del BMW'er

Har endelig fått internett hjemme igjen etter at rutern tok kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg jævli missfornøyd med at "Haba Haba" slo ann så jævli. Nå kan dere takke dere sjøl dere som stemte når dere har hørt "Haba haba" for 83. gang på radio og er drittlei!

Det er nok bare noe i tiden som gjør at ellers ganske dårlige låter når høyt opp i slike konkurranser. Her i Danmark er det først MGP om 14 dager, men dette bildet er fra finalen i gårsdagens danske X-Factor. Det er, som dere ser, visse likheter i det visuelle uttrykket blandt noen av de danske artistene og Stella... og dette er nok ikke helt tilfeldig. Mangelen på originalitet er mer enn åpenbar... :roll:

Gruppen DeeVibez til venstre og sangeren Ercan til høyre.

hcd7yy03dm0lfgcmhudh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...