Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

mista bruksretten? hva har du gjortfornoe? kræsjaen :P?

grattis med dagen turboHF!!

Kjørte til Tynset med en kompis for å levere dela til Nytern. "Fredrik" kjørte oppover, jeg sov og han passerte en fotoboks i 90km/t i 70 sona...

Så joda, fadern var ikke mye blid :P

Hehe, den er god :) Mista bruksretten over caddyen istad så haster med å skaffe seg vinterbrakke :P

Synd!

Hvis du igjen velger en 124 som bruksbrakke, prøv å finn en med ASD! Utrolig mye artigere da :)

Den forrige 124en hadde ASD ;) Jævlig morro når det blir litt glatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp ny tlf Samsung galaxy s 3. Problemet er at jeg trenger Micro sim til denne. Er det mulig og reise til

En butikk som selger chess abonnement å få tak i micro sim på dagen.?

klipp det til eller bedre; stikk innom ''netcom'' butikkene, de selger simkort på dagen som funker der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp ny tlf Samsung galaxy s 3. Problemet er at jeg trenger Micro sim til denne. Er det mulig og reise til

En butikk som selger chess abonnement å få tak i micro sim på dagen.?

klipp det til eller bedre; stikk innom ''netcom'' butikkene, de selger simkort på dagen som funker der og da :)

funket ikke og klippe det til så får reise ut til kvadrat i morgen og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at noen har forstått det. :)

Virker som om det er ganske mange her til lands som ikke er helt klar over at de kan åpne/fjerne taket på bilen sin.

Har sett noen tøffe bærumsgutter i en e36 cab midt på vintern.. Taket nede og boblejakker :lol:#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...