Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute en tur i sentrum nå, for å kjøpe mat... Det snør endel, det er fulle folk på gatene, taxiene har dårlig tid og min bil bremser ekstra dårlig. Stressende å kjøre under slike forhold, folk står jo midt på veien for å stoppe taxier (altså, stoppe alle biler fordi de tror alle biler ute nå er taxier)...

I går var jeg i byen med noen venner og kjørte E28en. Så en ledig p-plass der ei ung jente stod, drita. Jeg bremset ned ved siden av, pekte mot p-plassen for å hinte om at hun skulle flytte seg, men så sparket hun felgen! Da klikka det litt for ellers veldig rolige meg. Dro i håndbrekket med en gang, gikk ut av bilen og til henne, pekte i trynet og sa strengt "Du slår faen ikke på bilene til andre folk!". Hun ble litt skremt, jeg sukket frustrert og parkert bilen på akkurat den plassen.

Oslo sentrum mellom kl. 23 og 04 på fredager og lørdager er faen meg noe av det mest tragiske som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos å småsladde litt på nysnø når det er lite trafikk :D

litt irriterene med automat at det ikke er så lett å "frie" hjulene, men funker jo kanon ellers :)

har bremsa opp på sideslengskjøringa for min del. slutta å satse så mye som tidligere. blir bare jævla dyrt og kommer til å ende skikkelig gale til slutt.

(skada bilen for litt over 20k for 2 uker siden..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med sladdingen for mange år siden, selv om det er litt artig og gasse slik at ræva glipper og la antiskrensen ta inn igjen sladden.. Blir en liten fin en :lol:

Hjelpte en kompiss og flytte i dag, og skulle låne bilen til svigermora hans på butikken en tur. Det er en toyota auris hybrid. Han brukte noe lang tid på å rygge ut etter lysa kom på (jeg sto utafor bilen og venta), men tenkte ikke videre over det. Etter han hadde vært inn på butikken og vi skulle dra igjen fikk vi faen ikke bilen til og gå fremmover :lol: Trykte på startknappen, alt av lys kom på og valgte D, så piper faenskapet og sier vi må ha den i P før vi starter.. Men vi hadde jo nettopp hatt den i P når vi "startet"..

Ble stående der bortimot 5 minutter uten og få fyr.. Men plutselig virka det og kompisen min aner ikke hva han gjorde.. :lol:

Var likefør vi måtte lete frem instruksjonsboka.. Trodde ikke de var så avanserte og bruke, eldre folk klarer jo det fint.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg i byen med noen venner og kjørte E28en. Så en ledig p-plass der ei ung jente stod, drita. Jeg bremset ned ved siden av, pekte mot p-plassen for å hinte om at hun skulle flytte seg, men så sparket hun felgen! Da klikka det litt for ellers veldig rolige meg. Dro i håndbrekket med en gang, gikk ut av bilen og til henne, pekte i trynet og sa strengt "Du slår faen ikke på bilene til andre folk!". Hun ble litt skremt, jeg sukket frustrert og parkert bilen på akkurat den plassen.

Det der er så respektløst, selv om folk er fulle så skulle de hatt juling når de holder på sånn :evil: Bra du kjefta på ho, håper ho ikke glemmer det så ho føler seg så dum og flau i morgen [-X Var en jævel som kasta en flaske på E39en min da jeg hadde den, han bare snudde seg og labba av gårde som ingenting var skjedd. Jeg ut av bilen og reiv tak jakkearmen hans mens jeg spurte hva faen han holdt på med, fikk plutselig ett slag mot hode som han bomma på og derifra handla jeg på reflekser. Første og forhåpentligvis siste gang jeg har gitt noen skikkelig juling.... :(

Ung og temperamentsfull, og for ikke å snakke om veldig nøye med bilen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Artig som faen! :D Atv med belter ja, er lovlig på privat grunn. Svart/gule skilt som på anleggmaskiner :)

Kjører i lokale skibakken og i skauen, så trenger ingen tillatelse her :P

Edit: Det finnes ATVer på hvite skilt registrert som kjøres på klasse B :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du plomberer snyscooter til 6km/t så går det som leketøy, og da er det lov:D tilsvarende sparkesykkel med elmotor, ingne krav om registrering, men er nok ikke lovlig å kjøre på større veier da :P

Skal gjøre det med dirtbike'n tenkte jeg, spjeld elle rnoe på eksosen, som struper den ned, så kan jeg kjøre på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lovlige dem såvidt jeg vet. kjørt slik før. utrolig morsomt :Dikke helt optimalt å styre med men, vanesak.

var polaris 700 eller 800 jeg kjørte med slike.

Det spiller ingen rolle, man blir vant til alt mulig av kjøretøy :)

Hehe :D Artig som faen! :D Atv med belter ja, er lovlig på privat grunn. Svart/gule skilt som på anleggmaskiner :)

Kjører i lokale skibakken og i skauen, så trenger ingen tillatelse her :P

Edit: Det finnes ATVer på hvite skilt registrert som kjøres på klasse B :)

Så jeg kan i grunn kjøpe ATV på hvite skilter, bytte om til belter om vintern og kjøre helt lovlig?

Aldri prøvd snøscooter heller, det står veldig sterkt på må-gjøres lista... Mener VG hadde en artikkel om skisted i vest-Sverige der de leide ut snøscootere...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan i grunn kjøpe ATV på hvite skilter, bytte om til belter om vintern og kjøre helt lovlig?

Aldri prøvd snøscooter heller, det står veldig sterkt på må-gjøres lista... Mener VG hadde en artikkel om skisted i vest-Sverige der de leide ut snøscootere...!

Du kan kjøpe ATV på hvite skilter og kjøre om vinteren, men om beltene er lovlig på vei er jeg mer usikker på. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...