Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siden dere har litt peiling..

Jeg skal pusse opp soverommet i leiligheten før jeg selger. Desverre er det lite priser på byggevarer som ligger på hjemmesidene til kjedene.

Det er også vanskelig å finne erfaringer med kvaliteten/enkelhet ved montering. På baderomspanel er det hvertfall stor forsjell på dette.

Jeg satser på å kjøpe ferdigbehandlet eggehvit mdf-plater. Byggmax er utelukket pga de ikke har utsalg i bergen.

Jeg skal ha følgende: ca 10meter/25kvm panel, 3meter/7,5kvm sponplate, 10meter gulvlist, 10meter taklist og 11meter vinduslist.

Har dere tips på skyvedørsgarderobe (kun skinner i gulv og tak, da jeg tenker å benytte eksisterende skapløsning) er det også flott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Avensis so selger som hakka møkk blant gubber og familier finnes med 4x4, men kommer den til Norge? Nope.. Merkelig tankegang.

Og du er helt sikker på at Avensis finnes med 4wd?

Har du et eksempel på et land hvor denne selges?

Det finnes minst 2 bruktimporterte av 1 og 2 generasjon i Norge. Jeg har og funnet 3 generasjon i blant annet Italia og Sveits :)

Edit: http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 3670000000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Avensis so selger som hakka møkk blant gubber og familier finnes med 4x4, men kommer den til Norge? Nope.. Merkelig tankegang.

Og du er helt sikker på at Avensis finnes med 4wd?

Har du et eksempel på et land hvor denne selges?

Det finnes minst 2 bruktimporterte av 1 og 2 generasjon i Norge. Jeg har og funnet 3 generasjon i blant annet Italia og Sveits :)

Det stemmer at det har vært en viss produksjon av de tidligere generasjonene med 4wd.

Men jeg har aldri sett 3. generasjon med 4wd i prislistene til Toyota - selv ikke i Italia. Har du? ;)

Tror du egentlig at selger mener at denne har 4wd?

Til sammenligning er det 2 stk. Avensis med 4wd på finn.no. Det er også 2 stk. med bakhjulstrekk.

Og la oss ikke glemme 9 stk. BMW 5-serie med forhjulstrekk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på bimmers siden her får man svar på alle problemer :mrgreen:

Dama til brodern har en audi B5 a4 1,6 som plutselig døde her om dagen under kjøring.

Sjekket batteriet, og det var bare 11,98 v på det. Så satt på startkabler for å se om den fikk start igjen. Noe den ikke fikk.

Har sjekket at det er bensin inn på dyserailen og gnist på pluggene, men den starter ikke.

Noe som var litt merkelig var at den nå har aalt for mye olje på peilepinnen. Det hadde den ikke før den stoppa :P

Noen som har en ide om hva det kan være? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på bimmers siden her får man svar på alle problemer :mrgreen:

Dama til brodern har en audi B5 a4 1,6 som plutselig døde her om dagen under kjøring.

Sjekket batteriet, og det var bare 11,98 v på det. Så satt på startkabler for å se om den fikk start igjen. Noe den ikke fikk.

Har sjekket at det er bensin inn på dyserailen og gnist på pluggene, men den starter ikke.

Noe som var litt merkelig var at den nå har aalt for mye olje på peilepinnen. Det hadde den ikke før den stoppa :P

Noen som har en ide om hva det kan være? :D

Du har vel kjinnet så mye at sylinderene er fylt opp med drivstoff som har trekt seg igjennom stempelringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...